רמז לקיומו של הסמארטפון הגמיש Galaxy X מופיע באתר סמסונג

עתיד מסכי ה-AMOLED מבית סמסונג עתיד מסכי ה-AMOLED מבית סמסונג (קרדיט: Samsung Display)

במהלך השנתיים האחרונות, אחד מהמכשירים העתידיים של סמסונג אליו התייחסו הדיווחים השונים הסובבים ברשת, מלבד מכשירי הדגל השונים מבית החברה לאורך השנים הללו, היה ה-Samsung Galaxy X. דגם זה, הצפוי להיות הסמארטפון הגמיש הראשון מבית הענקית הקוריאנית, מתקרב זה עתה צעד נוסף אל עבר הכרזתו הרשמית, כאשר עמוד התמיכה עבורו עולה בפעם הראשונה לאתר האינטרנט של סמסונג.

עמוד התמיכה במוצר, שעלה לאתר סמסונג במהלך הימים האחרונים, מתייחס אל המכשיר תחת שם הדגם SM-G888N0 – בדיוק כפי שכונה המכשיר בדיווחים אלו ואחרים בחודשים האחרונים. בשלב זה עמוד התמיכה ב-Galaxy X אמנם לא מכיל כל מידע אודות המכשיר, אך עצם קיומו מאשר כי אנו בהחלט מתקרבים למועד הכרזתו הרשמית, מהלך שעשוי להתבצע עוד השנה או במהלך החודשים הראשונים של 2018.

הצצה לאחור

על פי הערכות מגזין פורבס, העובדה שדגם המכשיר עלה באתר סמסונג מעידה על כך שהכרזתו תתרחש כבר במהלך השבועות הקרובים. עדויות נוספות לעובדה שאירוע ההכרזה על ה-Galaxy X (שם דגם: SM-G888N0) נמצא במרחק נגיעה מאיתנו התקבלו כבר בחודש יולי האחרון, אז אושר מכשיר בעל שם דגם זהה על ידי ארגון הבלוטות’ הבינלאומי Bluetooth SIG.

נכון לרגעים אלו לא ברור באיזה אופן בדיוק יהיה ה-Samsung Galaxy X גמיש. על פי הערכות ודיווחים קודמים בנושא, עשוי המכשיר להציע פאנל תצוגה יחיד מסוג OLED שיהיה גמיש ומתקפל באופן מוחלט. דיווחים אחרים ואף פטנטים שהגישה סמסונג במהלך השנים האחרונות מעלים אפשרות נוספת שמציינת כי המכשיר יהיה עשוי מ-2 צגי OLED גמישים המחוברים דרך איזור פלסטי גמיש לחלוטין המחבר ביניהם ואותו ניתן לקפל לשתיים באופן מלא. שתי אופציות המימוש הללו עשויות להפוך לרשמיות אף כל אחת בנפרד כשני סמארטפונים מסדרת המכשירים הגמישים עליהם עובדת היצרנית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים