חברת ASUS משיקה את Strix GL702ZC: נייד הגיימינג הראשון עם מעבד Ryzen 7

מחשב גיימינג ROG Strix GL702ZC עם מעבד AMD Ryzen (תמונה: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) מחשב גיימינג ROG Strix GL702ZC עם מעבד AMD Ryzen (תמונה: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

חברת אסוס (Asus) משיקה מחשב נייד חדש בסדרת מוצרי Republic of Gamers או ROG המיועדים לשחקני מחשב, הנייד מדגם Strix GL702ZC שהוכרז במהלך כנס Computex השנה יהיה הראשון בעולם שיגיע עם מעבד מסדרת Ryzen 7  השולחני של חברת AMD.

חברת AMD חזרה לזירה ב”סערה” השנה עם מעבדי ה-Ryzen שהעלו את נתח השוק של AMD מול אינטל אחרי שנים, כאשר בחודש הקודם AMD גם שחררה את מעבדי ה-Ryzen Mobile לניידים. אך כעת אסוס נכנסת עם AMD לשוק הנישה של מחשבי הגיימינג הניידים באמצעות מעבד Ryzen 7 השולחני ולא הנייד.

המצב כיום הוא שרוב ניידי הגיימינג של החברות השונות כמו ה-ASUS ROG Strix GL553 שנסקר באתר משתמשים במעבדי אינטל מסדרות HK או HQ שמיועדים לשימוש כבד המתאים, אך עכשיו נראה גם את AMD נכנסת לשוק הזה.

נייד ROG Strix GL702ZC (מקור ASUS)
נייד ROG Strix GL702ZC (מקור ASUS)

מפרט טכני:

  • מעבד- AMD Ryzen 7 1700.
  • זיכרון – 16GB DDR4 (עם תמיכה עד 32GB).
  • אחסון – כונן  M.2 SSD בנפח 256GB וקשיח רגיל בנפח 1TB.
  • כרטיס מסך – AMD Radeon RX580 עם 4GB זיכרון מסוג GDDR5.
  • מסך – 17.3 אינץ’ ברזולוציית 1920×1080 עם תמיכה בטכנולוגיית Freesync.
  • משקל – 3 ק”ג.

עמוד מוצר רשמי

המחשב זמין כבר היום למכירה בחו”ל במחיר של 1,500 דולר. טרם נמסרו מחיר ומועד השקה של המחשב בישראל.

הנייד החדש של ASUS הוא הסימן הראשון לכך ש-AMD יוצאת מתחום המחשבים ה”חסכוניים” בו היא הייתה עד כה לתוך תחום ניידי השוק הגבוה. אפשר לצפות כי בעקבות ASUS חברות נוספות ישיקו מחשבים בעלי מעבדי Ryzen של AMD.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים