דיווח: Xiaomi Mi7 יגיע עם צג 18:9 בגודל 6.01 אינץ’ ומערך צילום כפול

Xiaomi Mi6 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) Xiaomi Mi6 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

בעוד כחצי שנה, במהלך החודשים הראשונים של 2018, צפויה יצרנית הסמארטפונים הסינית שיאומי להציג באופן רשמי את דור מכשירי הדגל הבא בפיתוחה – Xiaomi Mi7. לאחר שניצני דיווחים בנושא צצו ברחבי הרשת במהלך החודשים האחרונים וחשפו פרטים מועטים, מגיע זה עתה דיווח חדש המתיימר לחשוף חלק ניכר ממפרטו הטכני של ה-Mi7.

על פי הדיווח החדש, סמארטפון השיאומי מי 7 יביא עימו שינויים מהותיים בהשוואה לדור הקודם בסדרה. ראשית, במקום צג ה-5.15 אינץ’ שהביא עימו ה-Mi6, נמצא ב-Mi7 פאנל תצוגה בגודל 6.01 אינץ’ עם יחס צפייה של 18:9, בהמשך למגמה הגוברת בשוק המובייל כיום. רזולוציית המסך אינה ברורה, אך סביר ביותר להניח כי זו תעמוד על Full HD Plus (או: 1080×2160 פיקסלים).

נוסף על כך, נמסר בדיווח כי המכשיר יביא עימו מערך צילום ראשי חדש, שישלב זו פעם נוספת שני חיישני צילום נפרדים. אלא שהפעם יגיעו אלו ברזולוציית 16 מגה פיקסל כל אחד, בניגוד ל-12 מגה פיקסל בדור הקודם. בזירת העיבוד נמצא את פלטפורמת Snapdragon 845 מבית קוואלקום, עליה היצרנית טרם הכריזה באופן רשמי, בשילוב של 6GB RAM. נוכח הגידול בפאנל התצוגה שככל הנראה יגיע עם צמצום של השוליים הסובבים אותו, קורא טביעות האצבע של המכשיר ישולב בחלקו האחורי, מתחת למערך הצילום הראשי.

יחד עם הדברים הללו, חשף הדיווח כי שיאומי, בדומה ליצרניות סמארטפונים נוספות, מפתחת בימים אלו מערכת זיהוי פנים ביומטרית ב-3D, זאת בדומה למערכת Face ID שבאייפון 10. עם זאת, החברה לא תספיק לפתח את זו בזמן להשקה עם דגם ה-Mi7, כך שייתכן כי זו תשולב בסדרת Xiaomi Mi Mix 3 או לחילופין בדגם ה-Xiaomi Mi8 שייחשף ב-2019.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים