הודלף: מכשיר הדגל Galaxy S9 יגיע עם יחס מסך-גוף גבוה מקודמו

Galaxy S9 במעטה כיסוי מוקשח (הדלפה) Galaxy S9 במעטה כיסוי מוקשח (הדלפה)

עם דור מכשירי הדגל הנוכחי בייצורה, סדרות גלקסי S8/נוט 8, הציגה ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית, סמסונג, פאנל תצוגה חדש המכונה Infinity Display וזאת נוכח השוליים הדקים שעוטפים אותו. כעת, נראה כי החברה מתכננת לקחת את המושג “שוליים דקים” צעד נוסף קדימה, כאשר תציג עם מכשיר הדגל Samsung Galaxy S9 פאנל תצוגה בעל שוליים דקיקים אף יותר מקודמו. כך מעיד דיווח חדש שמגיע אלינו דרך אתר Sam Mobile.

את הדברים מביא האתר דרך מקור אנונימי, שמציין כי ה-Galaxy S9 יציע למשתמשיו יחס מסך-גוף מכשיר שנע בין 89 ל-90 אחוזים, זאת בהשוואה ליחס של 83.6% עבור הגלקסי S8 ו-84% עבור הגלקסי S8 פלוס. את הדבר תצליח היצרנית לבצע בעקבות צמצום מהותי של השוליים מעל ומתחת לפאנל ה-Super AMOLED שיציע המכשיר.

למעשה, על פי מקור הדיווח, השול שמתחת למסך יהיה “כמעט בלתי קיים“, לשון האתר, בעוד השול שמעל לפאנל התצוגה יהיה דק עוד יותר מהשול התחתון בגלקסי S8. מתוך הדיווח לא ברור האם שני מכשירי הדגל שיגיעו כחלק מהסדרה – גלקסי S9 ו-S9 פלוס, יציעו שניהם את יחס המסך-גוף מכשיר החדש, אך בהחלט ניתן להעריך כי זהו המצב. למעשה, נוכח ההערכות כי צמד המכשירים הללו יגיעו עם אותו מסך שהציעו קודמיהם – פאנל תצוגה בגודל 5.8 ו-6.2 אינץ’ עבור דגם ה-Galaxy S9 ו-Galaxy S9 Plus, בהתאמה, ניתן להעריך כי מימדיהם יהיו צנועים אף יותר מאלו של הדור הנוכחי.

הופעת הבכורה של ה-Samsung Galaxy S9 ו-Galaxy S9 Plus צפויה להתרחש כבר בתערוכת CES 2018 הקרובה, שתחל בין התאריכים ה-9 ל-12 בינואר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים