החודש שהיה: אלו הסמארטפונים שהוכרזו בחודש נובמבר 2017

OnePlus 5T OnePlus 5T

אנו מתקרבים בצעדי ענק לסיומה של שנת 2017, שהביאה איתה את אחד מן הטרנדים החדשים והרחבים ביותר בשוק המובייל, וזהו טרנד המסכים הרחבים ביחס 18:9. חודש נוסף חלף והפעם היה זה חודש נובמבר, בו חשפו היצרניות השונות מגוון סמארטפונים הפונים לפלחי השוק השונים. אם במקרה פיספסתם משהו בחודש ספטמבר האחרון, צוות גאדג’טי ריכז עבורכם את כל אותם מכשירים חדשים ומעניינים שהוכרזו בעולם. הפעם אנו נמצאים עם קרוב ל-10 סמארטפונים חדשים מבית יצרניות שונות, שהחליטו להציג את מוצריהן החדשים והמתקדמים ביותר בחודש האחרון.

Sony Xperia R1 ו-Xperia R1 Plus

את יריית הפתיחה לחודש הלא כה עמוס סיפקה סוני, כשהציגה צמד מכשירים חדשים הפונים לשוק הבינוני-נמוך, הם ה-Xperia R1 ו-Xperia R1 Plus. צמד המכשירים מציע קווי עיצוב המוכרים לנו מדגמי העבר של סוני, בעודם משלבים מסגרת עשויה מתכת המתאגדת אל זכוכית 2.5D שמגנה על המסך. צג זה, בשני הדגמים, יגיע בגודל 5.2 אינץ’ וברזולוציית HD בלבד.

קווי הדימיון בין צמד המכשירים ממשיכים גם מתחת למכסה המנוע, שם כוללים השניים את פלטפורמת העיבוד Snapdragon 430 (כוללת 8 ליבות Cortex-A53 בתדר מירבי של 1.4GHz). לצד זו נמצא סוללה בקיבולת 2,620mAh שנטענת דרך מחבר USB Type-C, מצלמה ראשית ברזולוציית 13 מגה פיקסל עם פלאש LED ייעודי וכן מצלמה קדמית ברזולוצייה מעט יותר צנועה העומדת על 8 מגה פיקסל.

Sony Xperia R1 ו-Xperia R1 Plus
Sony Xperia R1 ו-Xperia R1 Plus

בזמן שמרבית ממפרטם הטכני זהה, ישנם מספר הבדלים בין שני המכשירים אותם הציגה סוני בתחילת חודש נובמבר. ה-Sony Xperia R1 כולל 2GB RAM בשילוב 16 גיגה-בייט של זיכרון אחסון פנימי, בעודו מוצע לרכישה במחיר של 13,990 רופי הודי (כ-800 שקלים). ה-Sony Xperia R1 Plus, מנגד, משלב 3GB RAM יחד עם 32 גיגה-בייט זיכרון אחסון פנימי, והוא מוצע לרכישה במחיר של 15,990 רופי הודי (כ-900 שקלים).

קיראו עוד על ה-Sony Xperia R1 ו-Xperia R1 Plus בכתבת ההכרזה הרשמית.

Razer Phone

אחד מהסמארטפונים המעניינים ביותר שהוכרזו באופן רשמי החודש היה ה-Razer Phone. מדובר בסמארטפון הראשון בייצורה של ענקית מוצרי הגיימינג והציוד ההיקפי, זאת זמן לא רב לאחר שרכשה את יצרנית הסמארטפונים הקטנה Nextbit. כראוי לכך, לקח לעצמו ה-Razer Phone רבים מקווי העיצוב של הסמארטפון היחיד בייצור Nextbit, ה-Robin, והוא כולל מבנה מלבני עשוי יריעת אלומיניום יחידה.

על גב המתכת של המכשיר נמצא מערך צילום ראשי כפול בעל שני חיישנים ברזולוציית 12 מגה פיקסל כל אחד, כמו גם את הלוגו המוכר של החברה כשהוא עוטה קווי מתאר לבנים. בחלקו הקדמי של ה-Razer Phone משולב פאנל תצוגה בגודל 5.7 אינץ’ ומסוג LCD, כאשר זה מציע קצב רענון מרשים של 120Hz וכן מגיע ברזולוציית Quad HD 2K. מעל ומתחת למסך משלבת רייזר מערך אודיו בעל שני רמקולים הפועלים יחדיו בתצורת סטריאו, בעודם כוללים שני מגברים עצמאים בעלת תמיכה בטכנולוגיית Dolby Atmos.

Razer Phone (תמונה: Razer)
Razer Phone (תמונה: Razer)

מתחת למכסה המנוע כולל הסמארטפון של רייזר מפרט עוצמתי ביותר המשלב פלטפורמת עיבוד מדגם Snapdragon 835, ולצידה נמצא זיכרון פעולה (RAM) בסך של 8GB. כמו כן, מציע המכשיר 64 גיגה-בייט של זיכרון אחסון פנימי (ניתנים להרחבה) וסוללה בקיבולת 4,000mAh עם תמיכה בטעינה מהירה מסוג +Quick Charge 4.0. מערכת ההפעלה שרצה על ה-Razer Phone היא אנדרואיד 7.1.1 נוגט ועדכון לאנדרואיד 8.0 אוראו יגיע בשנה הבאה. מחיר המכשיר לצרכן עומד על כ-699 דולר (כ-2,500 שקלים).

קיראו עוד על ה-Razer Phone בכתבת ההכרזה הרשמית.

HTC U11 Plus

לאחר חרושת שמועות אינטנסיבית למדי, הציגה יצרנית הסמארטפונים הטיוואנית, HTC, את מכשיר הפרימיום לשוק הגבוה HTC U11 Plus, המהווה כמתחרה לדגמי הפרימיום LG V30 ו-Galaxy Note 8. בדומה לאלו, מציע ה-U11 Plus של HTC את יחס הצפייה הרחב החדש שהופך בימים אלו לסטנדרט חדש בשוק המובייל – 18:9. עם השינוי ביחס הצפייה של המסך, צמצמה היצרנית את שוליי המכשיר וזה מציע שוליים צנועים למדי ביחס לאחיו הצעירים בסדרה.

פאנל התצוגה המשולב בקידמת המכשיר מגיע בגודל 6 אינץ’ (צג מסוג Super LCD 6) והוא מציע רזולוציה של Quad HD Plus עם תמיכה בתקן HDR10. מעל לצג זה נמצא זכוכית מעוגלת שתתאגד למסגרת המכשיר, המחברת בינה לבין גב הזכוכית שלו. גב זה, אגב, מגיע במגוון צבעים, ביניהם נמצא וריאציית צבע שקופה למחצה, המאפשרת לרוכשים לצפות ברכיבי המכשיר הפנימיים.

HTC U11 Plus
HTC U11 Plus

מתחת למכסה המנוע מציע ה-U11 Plus מפרט מתקדם למדי הכולל את שבב העיבוד Snapdragon 835, זיכרון RAM בסך 4 או 6 גיגה-בייט, 64 או 128 גיגה-בייט זיכרון אחסון פנימי, סוללה בקיבולת 3,930mAh עם תמיכה בטעינה מהירה מסוג Quick Charge 3.0, מצלמה ראשית ברזולוציית 12 מגה פיקסל (טכנולוגיית UltraPixel 3) ומצלמת סלפי ברזולוציית 8 מגה פיקסל.

כמו כן, מציע המכשיר רמקולים בטכנולוגיית BoomSound, עמידות בפני מים תחת תקן IP68 ותמיכה בפונקציית השוליים הרגישים למגע – Edge Sense. מערכת ההפעלה שנעה על המכשיר היא אנדרואיד 8.0 אוראו. מחיר המכשיר לצרכן עומד על 799 אירו, הם מקבילים לכ-3,300 שקלים.

קיראו עוד על ה-HTC U11 Plus בכתבת ההכרזה הרשמית.

HTC U11 Life

לצד מכשיר הפרימיום החדש U11 פלוס, חשפה HTC את מכשיר שוק הביניים בסדרת הדגל שלה, הוא כמובן ה-HTC U11 Life. המכשיר הצנוע, שפונה לשוק הביניים, מגיע למשתמשיו בשתי גרסאות שונות – האחת גרסה סטנדרטית עם ממשק המשתמש של HTC על גבי מערתכ ההפעלה אנדרואיד 7.1 נוגט. ואילו הנותרת היא גרסת Android One, במסגרתה מריץ המכשיר את מערכת ההפעלה אנדרואיד 8.0 אוראו ישירות מהקופסה יחד עם ממשק המשתמש הנקי של גוגל.

שתי הגרסאות הללו כוללות עיצוב ומפרט זהים לחלוטין. קווי העיצוב של המכשיר זהים לדגם ה-U11 הסטנדרטי וכוללים מבנה סנדוויץ’ זכוכית המשלב בין 2 יריעות זכוכית מחוסמת למסגרת אלומיניום, כאשר בחלקו הקדמי של ה-U11 Life נמצא מסך בגודל 5.2 אינץ’ ברזולוציית Full HD. בגב המכשיר תשולב מצלמה ראשית יחידה ברזולוציית 16 מגה פיקסל, בזמן שמעל לפאנל התצוגה נמצא מצלמת סלפי ברזולוציית 16 מגה פיקסל גם כן.

HTC U11 Life
HTC U11 Life

מתחת למכסה המנוע כולל המכשיר מערכת שבבים מסוג Snapdragon 630, זיכרון אחסון פנימי בקיבולת 32 או 64 גיגה-בייט, 3 או 4 גיגה-בייט RAM, סוללת 2,600mAh, תמיכה בטכנולוגיית Edge Sense לשוליים אינטראקטיביים, עמידות בפני מים ואבק תחת תקן IP67 וכן מחבר טעינה והעברת נתונים מסוג USB Type-C. מחיר ה-HTC U11 Life עומד על 349 דולר, הם שווי ערך לכ-1,250 שקלים. 

קיראו עוד על ה-HTC U11 Life בכתבת ההכרזה הרשמית.

OnePlus 5T

אחרון חביב ברשימת הסמארטפונים שהוכרזו בחודש האחרון ועשויים להגיע לישראל נמצא את לא אחר מאשר ספינת הדגל החדשה והמתקדמת ביותר מבית וואן פלוס הסינית, הוא כמובן דגם ה-OnePlus 5T. המכשיר הצעיר מגיע פחות מחצי שנה לאחר הכרזת קודמו, והוא מיישר קו עם אחד מן הטרנדים הבולטים ביותר בשוק המובייל בשנה החולפת – טרנד המסכים הרחבים ביחס 18:9.

OnePlus 5T
OnePlus 5T

הוואן פלוס 5T מציע למשתמשיו פאנל תצוגה בגודל 6.01 אינץ’ המיוצר בטכנולוגיית AMOLED ומגיע ברזולוציית Full HD Plus יחד עם יחס צפייה 18:9 (או: 2:1). על גבי פאנל תצוגה זה תגן יריעת זכוכית 2.5D שתתעגל אל מבנה מתכת מלא העוטף את המכשיר. על גבי גב המתכת של סמארטפון הדגל מבית וואן פלוס נמצא לא רק מערך צילום כפול בעל שני חיישנים ברזולוציית 20 ו-16 מגה פיקסל, אלא גם קורא ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש – זאת בפעם הראשונה עבור היצרנית הסינית.

מתחת למכסה המנוע נמצא ב-OnePlus 5T מפרט דומה מאוד לאחיו הקטן, בעודו כולל פלטפורמת עיבוד מסוג Snapdragon 835, זיכרון אחסון בסך 64 או 128 גיגה-בייט, 6 או 8 גיגה-בייט RAM, סוללה בקיבולת 3,300mAh עם תמיכה בטעינה מהירה מסוג Dash Charge ומצלמת סלפי קדמית ברזולוציית 16 מגה פיקסל.

Oxygen OS ב-OnePlus 5T
Oxygen OS ב-OnePlus 5T

מערכת ההפעלה שנעה על המכשיר היא אנדרואיד 7.1 נוגט והוא יקבל עדכון בקרוב לאנדרואיד 8.0. מחיר ה-OnePlus 5T עומד על 499 לדגם הבסיס עם 64GB אחסון ו-6GB RAM, ו-559 דולר לדגם הכולל 8GB RAM ו-128GB אחסון פנימי (כ-1,800 ו-2,000 שקלים, בהתאמה).

קיראו עוד על ה-OnePlus 5T בכתבת ההכרזה הרשמית.

וזה לא הכל…

נוסף לרשימת המכשירים המגוונת המוצגת מעלה – העשויים כולם, בשלב כזה או אחר, לנחות על גבי מדפי חנויות האלקטרוניקה והמובייל בישראל, הוכרזו במהלך חודש אוקטובר האחרון סמארטפונים נוספים שלא בהכרח יעשו “עלייה” ויגיעו למדינתנו הקטנה. קיראו את כתבת ההכרזה על שלל המכשירים וצפו בפרטים אודותם דרך הקישורים הבאים:


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים