הוכרז: Asus ZenFone Max Plus – עם מסך 18:9 ומפרט צנוע ביותר

Asus ZenFone Max Plus

מוקדם יותר השנה הכריזה יצרנית הסמארטפונים הטיוואנית אסוס, על סדרת מכשירי הדגל Asus ZenFone 4, שהביאה עימה מגוון נרחב של מכשירים הפונים לפלחי שוק מגוונים. בין אלו ניתן היה למצוא את דגמי הזנפון 4 מקס, שהציעו מפרט צנוע בשילוב עם מבנה מרשים ומערך צילום כפול בגבם. כעת, זוכים אלו לדגם נוסף עם הכרזתו של ה-Asus ZenFone Max Plus – הסמארטפון הראשון למותג זנפון מבית אסוס המשלב פאנל תצוגה ביחס הצפייה 18:9 בעל הפופולריות המתעצמת.

פאנל התצוגה ביחס 18:9 שנמצא בחלקו הקדמי של הזנפון מקס פלוס מגיע בטכנולוגיית LCD, בגודל של 5.7 אינץ’ וברזולוציית Full HD Plus (או: 1080×2160 פיקסלים). מעל למסך נמצא חיישן צילום קדמי בודד ברזולוציית 8 מגה פיקסל המציע תמיכה בפיצ’ר זיהוי פנים לצורך פתיחת נעילת המכשיר. זיהוי הפנים שמציע המכשיר הוא זיהוי ב-2D ואינו מציע רמת אבטחת מידע גבוהה.

זכוכית ה-2.5D שמגנה על מסך המכשיר מתעגלת אל מבנה מתכת מלא העוטף את ה-ZenFone Max Plus ממסגרתו ועד לגבו, שם נמצא מערך צילום כפול בעל שני חיישנים ברזולוציית 16 ו-8 מגה פיקסל. מתחת למכסה המנוע ובזירת הביצועים ישולבו מערכת שבבים מדגם MT6750T בעלת 8 ליבות Cortex-A53, כמו גם 2 או 3 גיגה-בייט RAM בצירוף 16 או 32 גיגה-בייט זיכרון אחסון פנימי, בהתאמה.

את מפרט הצנוע של המכשיר תניע סוללה בקיבולת של 4,130mAh שתטען דרך שקע MicroUSB הממוקם בדופן התחתונה של ה-ZenFone Max Plus. עם זאת, נראה כי המכשיר אינו תומך בטכנולוגיית טעינה מהירה מכל סוג שהיא, כך שטעינתנו מ-0 ל-100 אחוזים עשויה להיות ארוכה למדי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים