הודלף: זהו ה-Xiaomi Redmi 5 – מסך 18:9 מגיע לשוק הנמוך מבית שיאומי

האם זהו ה-Xiaomi Redmi 5? (הדלפה) האם זהו ה-Xiaomi Redmi 5? (הדלפה)

במהלך החודשים האחרונים חוגגים ברשת הדיווחים בדבר הדור הבא למכשירי שוק הביניים מבית מותג שיאומי הפופולרי, הם כמובן צמד סדרות השוק הבינוני והשוק הנמוך Redmi 5 Note ו-Redmi 5, בהתאמה. לאחר שזכינו לשמוע מגוון נרחב של פרטים בדבר ה-Redmi Note 5, מוצאת דרכה אלינו זה עתה הדלפה חדשה המתיימרת לחשוף את אחד מן הדגמים הבאים לסדרת Xiaomi Redmi 5.

התמונה המודלפת, המוצגת בראש הכתבה, מתיימרת להציג את דגם הבסיס לסדרת מכשירי השוק הנמוך הבאה מבית שיאומי, הוא ה-Redmi 5. על פי ההדלפה, יגיע המכשיר עם פאנל תצוגה בגודל 5.7 אינץ’, כשזה יציע את יחס הצפייה בעל הפופולריות הגוברת, הוא כמובן יחס של 18:9. צג זה מגיע ברזולוציית HD Plus (או: 720×1440 פיקסלים).

נוכח צמצום של שוליי המכשיר והגדלת המסך לא נמצא בחלקו הקדמי של ה-Redmi 5 כפתורי ניווט קפסטיביים, אלו יהיו וירטואליים ויוטמעו כחלק מממשק המשתמש. בזירת הביצועים נמצא שבב Snapdragon 625 עם 8 ליבות עיבוד מסוג Cortex-A53, לצד 4GB RAM ו-64GB זיכרון אחסון פנימי.

מערך הצילום הראשי של המכשיר ישלב חיישן יחיד ברזולוציית 12 מגה פיקסל, בזמן שמצלמת הסלפי הקדמית תגיע ברזולוציית 5 מגה פיקסל. את המפרט הנ”ל תניע סוללה בקיבולת של 3,300mAh, שתטען דרך שקע MicroUSB. ה-Redmi 5 עשוי להפוך לרשמי עד ל-10 בדצמבר, אז הוא צפו לעלות על מדפי החנויות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים