טריילר מלא ראשון לסרט קמט בזמן

סטורם ריד מתוך "קמט בזמן" (תמונה באדיבות פורום פילם) סטורם ריד מתוך “קמט בזמן” (תמונה באדיבות פורום פילם)

חברת אולפני דיסני (Disney) הציגה בכנס קומיק-קון האחרון טיזר ראשון לסרט ההרפתקאות “קמט בזמן” (A Wrinkle in Time), המבוסס על הספר בעל אותו השם. כעת שוחרר טריילר מלא ומפורט יותר. הטריילר החדש מציג בצורה ברורה מה יהיה המסע אותו יצטרכו לעבור גיבורי הסרט.

“קמט בזמן” מספר את סיפורה של מג, אותה משחקת סטורם ריד (Storm Reid) מ-“12 שנים של עבדות”. חייה לא מאושרים כמו פעם, מאז שאביה המדען נעלם ללא זכר. את האב משחק כריס פיין (Chris Pine) מ”סטארטרק” ו”וונדר וומן”. אביה נהג לספר לה ולאחיה על עקרון קיפול הזמן, או ה”קימוט” שלו, כמו שהילדים קוראים לזה – עיקרון מדעי תיאורטי לפיו אפשר לנוע בזמן ובמרחב ללא התחשבות במרחקים, אם נהיים מודעים למימד החמישי, שהוא הזמן עצמו.

חיי הילדים עוברים טלטלה נוספת כאשר הם מגלים שאביהם כנראה חי, אבל לכוד במקום רחוק ומבודד. הסוהר של אביהם הוא כוח אופל לא מוסבר. שלוש ישויות אור מסבירות למג, אחיה וחברם, שרק הם יכולים לנצח את האופל, ולהציל את האב האבוד.

בסרט מופיעים גם זאק גליפיאנקיס (Zach Galifianakis), מינדי קלינג (Mindy Kaling), ריס ווית’רספון (Reese Witherspoon) ואופרה ווינפרי (Oprah Winfrey), אשר כולם משחקים ישויות קוסמיות שנקלעות לדרכם של הילדים.

“קמט בזמן” צפוי לעלות למסכים בבתי הקולנוע בישראל ב-15 למרץ 2018.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים