הוכרז: LG Signature Edition – גרסה ייחודית ל-V30 עם גב קרמי ואנדרואיד 8.0 אוראו

LG V30 Signature Edition

ענקית הטכנולוגיה ויצרנית הסמארטפונים הדרום קוריאנית, LG, לקחה לעצמה את הבמה היום (ה’, 7.12) והכריזה, ללא כל הודעה מוקדמת, על מכשיר “אולטרה-פרימיום” חדש, שעונה לשם LG Signature Edition. למעשה, לא מדובר בסמארטפון חדש לחלוטין, אלא בגרסה משודרגת, משופרת ויקרה יותר של מכשיר הפרימיום העוצמתי LG V30, שנחת על מדפי החנויות במהלך הימים האחרונים.

ה-LG Signature Edition מגיע למשתמשים עם אותו צג P-OLED בגודל 6 אינץ’ שהציג ה-V30, בעודו מציע שוליים דקיקים ביותר מסביבו. צג זה עוטה זכוכית קמורה במעט המתעגלת אל מסגרת אלומיניום. מצידה הנגדי של מסגרת המכשיר נמצא את אחד מן השינויים הבולטים בו לעומת ה-V30, זהו גב עשוי חומר קרמי עמיד בפני שריטות ופגיעות, הזמין בצבע שחור ולבן בלבד. על הגב הקרמי של המכשיר מציעה LG לחרוט את שם רוכש הסמארטפון באמצעות לייזר.

כמו כן, יציע מכשיר הפרימיום החדש של LG מערך זיכרון משודרג בהשוואה לאחיו למחצה, בעודו משלב 6GB RAM ו-256GB זיכרון אחסון פנימי (בניגוד ל-4GB RAM ו-128/64 גיגה-בייט זיכרון אחסון ב-V30 ו-V30 פלוס). בשעה שה-V30 או ה-G6 טרם קיבלו עדכון למערכת ההפעלה החדשה מבית גוגל, דגם ה-Signature Edition יגיע ישירות מן הקופסה עם אנדרואיד 8.0 אוראו וממשק המשתמש +LG UX 6.0.

באריזת המכשיר נמצא 2 זוגות של אוזניות: הזוג הראשון יהיו זוג אוזניות חוטי מבית B&O Play שיבצעו שימוש ביכולות ממיר האודיו דיגיטלי לאנלוגי שמציע המכשיר, ה-Quad DAC. זוג האוזניות הנותר יהיה אלחוטי וגם כן מבית B&O, אך בשלב זה לא ברור האם מדובר באחד מדגמי החברה הזמינים לרכישה או שמא מדובר באוזניות המיועדות עבור המכשיר החדש של LG במיוחד.

שאר מפרט ה-Signature Edition זהה לזה של ה-LG V30 ו-V30 Plus, בעודו כולל מערכת שבבים מדגם Snapdragon 835, יכולות טעינה אלחוטית תחת תקן Qi, מערך צילום כפול בגבו המשלב שני חיישנים ברזולוציית 16 ו-13 מגה פיקסל כל אחד, מצלמת סלפי קדמית ברזולוציית 5 מגה פיקסל עם זווית צילום רחבה וסוללת 3,300mAh שתיטען דרך שקע USB Type-C.

את ה-LG Signature Edition תציע היצרנית לרכישה במתכונת מצומצמת מאוד ותציע 300 יחידות של המכשיר ובגבולות דרום קוריאה בלבד. מחירו לצרכן יעמוד על 2 מיליון וון קוריאני, הם שווי ערך לכ-6,460 שקלים (או כ-1,835 דולר) לפי שער ההמרה הנוכחי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים