הוכרז המשחק Bayonetta 3, יהיה בלעדי ל-Switch של נינטנדו

נינטנדו הכריזה על המשחק הבא בסדרת ביונטה, והוא Bayonetta 3. המשחק יהיה בלעדי לקונסולה של החברה, ה-Switch. חברת PlatinumGames, שפיתחה את הכותרים הקודמים בסדרה, מפתחת גם את המשחק הבא. עדיין לא נמסר תאריך יציאה למשחק, אולם סביר להניח כי פרטים נוספים יופיעו עד אמצע 2018, בתערוכת E3.

אל ההכרזה לווה טיזר וידאו קצרצר, שבו נראית ביונטה נלחמת באויב חזק במיוחד. הכדורים אותה יורה ביונטה מתפוררים באוויר, ונראה כי אין למכשפה היצירתית שום דרך לפגוע ביריב האימתני. הסגנון הויזואלי, האקשן והאפקטים המרשימים מתאימים כולם לסדרת ביונטה, ואם המשחק יעמוד ברף שהציבה PlatinumGames בכותרים הקודמים, המעריצים צפויים לקבל עוד משחק נהדר בסדרה.

במקביל, הכריזה נינטנדו כי המשחקים הקודמים בסדרה – Bayonetta 1 ו-2, יגיעו ל-Switch ב-16 לפברואר, 2018. מי שיקנו את הגרסה הפיזית של Bayonetta 2 ל-Switch יקבלו קוד להורדת המשחק הראשון. הקוד יינתן במתנה לרוכשי הגרסה הפיזית הרגילה וגם בגרסת ה-Special Edition המוגבלת. בנוסף, Bayonetta 1 יהיה זמין לרכישה בנפרד ב-eShop של נינטנדו.

Bayonetta 2 יעבור מקצה שיפורים לכבוד ההשקה על ה-Switch. למשל, המשחק יקבל עדכון משמעותי למצב המולטיפלייר האהוב Tag Climax, שיכלול כעת אפשרות לשחק אונליין, וגם משחק מקומי מול חברים. מצד שליטה חדש יאפשר שליטה קלה יותר במשחק, עבור אלו המעדיפים לשחק באופן רגוע יותר. בנוסף, נינטנדו תציג תמיכה ב-Amiibo במשחק, שתאפשר לפתוח תלבושות חדשות ל-Bayonetta במהירות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים