דיווח: Xiaomi Mi7 Plus יוכרז יחד עם ה-Mi7, יציע מסך וסוללה גדולים יותר

Xiaomi Mi6 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) Xiaomi Mi6 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

במהלך החודשים הקרובים צפויה יצרנית הסמארטפונים הסינית, שיאומי, להציג בפני העולם את הדור הבא לסדרת מכשירי הדגל שלה, ה-Xiaomi Mi7. בזמן שהדור הנוכחי הביא עימו דגם יחיד – Mi6, חושפת שמועה חדשה כי היצרנית עשויה להציג בסדרת הדגל שלה עבור השנה הבאה שני סמארטפונים חדשים: ה-Xiaomi Mi7 ו-Mi7 Plus. 

את המידע הנ”ל אנו מקבלים דרך שמועה חדשה שמקורה בסין, ומעידה על כך ששיאומי מתכננת להציג בפנינו את ה-Mi7 עם פאנל בתצוגה בגודל 5.65 אינץ’, בעוד דגם ה-Xiaomi Mi7 Plus יביא עימו מסך מעט יותר גדול – 6.01 אינץ’. שני הסמארטפונים ישלבו פאנל תצוגה ברזולוציית Full HD Plus שתביא ליחס צפייה של 18:9, בהתאם למגמה הגוברת בשוק הסמארטפונים העולמי.

מלבד גודל המסך, שינויים נוספים בין שני הדגמים יתבטאו בחיי הסוללה, כאשר דגם המי 7 ישלב סוללת 3,200mAh והמי 7 פלוס יציע למשתמשיו סוללה בקיבולת של 3,500mAh. עוד מעידה השמועה כי צמד המכשירים יביאו עימו קווי עיצוב זהים – מבנה סנדוויץ’ זכוכית המתאגד למסגרת אלומיניום, תמיכה בטעינה אלחוטית ועמידות בפני מים ואבק.

ה-Mi7 ו-Mi7 Plus, על פי הידוע לנו עד כה, ישלבו את מערכת השבבים Snapdragon 845 יחד עם זיכרון RAM בסך 6 גיגה-בייט, זיכרון אחסון פנימי על סך 64 גיגה-בייט וכן מערך צילום ראשי כפול (חיישנים ברזולוציית 12 ו-20 מגה פיקסל, ככל הנראה) עם יכולות בינה מלאכותית שאינן ברורות.

הכרזת סדרת Xiaomi Mi 7 צפויה להתרחש במהלך הרבעון הראשון לשנה הבאה, ייתכן כחלק מתערוכת MWC 2018. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים