דיווח: סמסונג עשויה להפיץ מערכות שבבים מסדרת Exynos ליצרניות סמארטפונים נוספות

שבב עיבוד Exynos מבית סמסונג

יצרנית הסמארטפונים הגדולה ביותר בעולם, סמסונג, אינה מפתחת רק את הסמארטפונים שלה בעצמה, אלא גם מפתחת ומייצרת חלק ניכר ממערכות השבבים שמשמשות את מכשיריה, זאת כחלק מסדרת Exynos הפופולרית. וכעת, נראה כי הענקית הקוריאנית מעוניינת להרחיב את עסקי שבבי הסמארטפונים שלה, כאשר דיווח חדש של מגזין DigiTimes מעיד על כך שהחברה תחל למכור את שבבי Exynos ליצרניות מכשירי אנדרואיד נוספות.

על פי פרטי הדיווח, סמסונג מתכוונת להרחיב את פעילותה בשוק שבבי הסמארטפונים באמצעות מכירה של מערכות השבבים מסדרת Exynos ליצרניות סמארטפונים שונות. זאת, כזכור, בניגוד למצב הנוכחי של החברה, במסגרתו היחידות שמבצעות שימוש בשבבי אקסינוס הן סמסונג עצמה ויצרנית הסמארטפונים Meizu.

הדיווח הטרי עומד בקו אחד עם צעד שביצעה סמסונג לאחרונה, במסגרתו מכשיר שוק הביניים Meizu M6S היה לסמארטפון הראשון שמציע את מערכת השבבים Exynos 7872. למעשה, שבב זה הוכרז רשמית במקביל להצגת הסמארטפון עצמו, והוא אינו מגיע עם אף מוצר מבית סמסונג. מדובר בפעם הראשונה שסיטואציה מסוג זה מתרחשת בקרב הענקית הקוריאנית, שעד עתה הקפידה לשמור את מרבית השבבים בפיתוחה לשימושה הראשוני והבלעדי.

הסיבה לרצונה של סמסונג בהרחבת פעילות חטיבת שבבי המובייל, מוסר הדיווח, היא על מנת להרחיב את פעילות חטיבת השבבים ולהגביר את נתח השוק בו היא אוחזת כיום. עבור 2017, כך מוסר המגזין הטיוואני, אוחזת החברה במקום הרביעי ברשימת מפתחות השבבים לסמארטפונים, אותה מקדימות מדיה טק, אפל וקוואלקום, הנמצאות במקום השלישי, שני וראשון, בהתאמה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים