מצטרפת לחגיגה: ייתכן כי סוני עובדת על פיתוח של סמארטפון גמיש ומתקפל

מסכים גמישים (מקור: LG Display) מסכים גמישים (מקור: LG Display)

אחת מיצרניות צגי ה-OLED לטלוויזיות הגדולות ביותר בעולם היא LG, המתחרה בשוק זה באופן ישיר מול סמסונג. בעוד בשוק מסכי OLED לטלוויזיות צברה חטיבת LG Display פופולריות רבה לאורך השנים האחרונים, זו אינה פועלת זמן רב בשוק צגי OLED לסמארטפונים, כאשר הסמארטפונים הראשונים עם צג שכזה הגיחו לשוק רק בחודשים האחרונים, והם ה-LG V30 ו-Google Pixel 2 XL.

כעת, מידע שמתפרסם בדיווח של מגזין Business Korea חושף כי יצרנית הסלולר היפנית Sony עשויה לשתף פעולה עם LG Display לצורך אספקת צגי P-OLED בפיתוח LG לסמארטפונים הבאים בייצורה. כיום, אוחזת סוני בשיתוף פעולה מול LG בכל הנוגע לצגי OLED עבור טלוויזיות, אך לטענת המגזין, בוחנות צמד הענקיות אפשרות להרחבת שיתוף הפעולה גם לשוק הסמארטפונים.

למעשה, בדיווח החדש נמסר שגורם המעורה בפעילותה של חטיבת המסכים של LG ציין כי סוני בוחנת אפשרות לרכישת צגי OLED גמישים מ-LG, זאת עבור שילובם בסמארטפון גמיש או מתקפל. מדובר בפעם הראשונה בה אנו שומעים על עבודתה של ענקית הטכנולוגיה היפנית על סמארטפון בעל יכולות גמישות או קיפול מסוג כלשהו.

מתוך דברי המקור הבלעדי של מגזין Business Korea, בתרגום חופשי לעברית:

אנו יודעים שסוני עובדת על צג OLED גמיש […] סוני צפויה להטמיע את גורם ההצלחה בחטיבת הטלוויזיה שלה [צגי ה-OLED של LG] גם בעסקי הסמארטפונים שלה, והיא תפתח מוצרים כדוגמת טלפונים מתקפלים.

כיום, החברה היחידה מלבד LG שמבצעת שימוש בצגי ה-POLED שלה לסמארטפונים היא גוגל, שהטמיעה את אלו בדגם ה-Google Pixel XL 2. צג המכשיר הביא עימו מגוון תקלות ותלונות של משתמשים, והציף סערה משמעותית למדי ברשת. מלבד גוגל, צפויה אפל לבצע שימוש גם כן בצגי POLED עבור דור האייפונים עליו תכריז עוד השנה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים