מחיר ה-Galaxy S9 עשוי להיות גבוה משמעותית מזה של ה-Galaxy S8

Samsung Galaxy S9 (הדלפה: Evan Blass) Samsung Galaxy S9 (הדלפה: Evan Blass)

בעוד רבות מהשחקניות בתחום המובייל מנסות להציג מחירים תחרותיים ככל האפשר למכשיריהן, יצרניות הסמארטפונים שזוכות להצלחה גדולה במכירות נוהגות להעלות את מחיר המכשירים שלהן משנה לשנה. אפל, סמסונג, וואווי, וואן-פלוס ואפילו שיאומי הציגו עליות מחירים ברמות שונות בשנים האחרונות והביאו לעליה משמעותית בהוצאה עבור מי שמעוניינים בדגמים המתקדמים והחדשים ביותר.

לקראת חשיפתם הרשמית של מכשירי הדגל מבית סמסונג בסוף החודש הקרוב, עולה כעת דיווח המצטט מקורות של חנויות טלפונים באנגליה אשר לפיהם יהיה מחירו של דגם ה-Galaxy S9 גבוה ב-100 לירות שטרלינג מהמחיר בו הוצג דגם ה-Galaxy S8 בשנה שעברה. על פי דיווח זה, יעמוד מחירו של ה-Galaxy S9 באנגליה על 789 לירות שטרלינג (כ-3,830 שקלים) ועל כ-850 דולר (2,960 שקלים) בארה”ב.

לשם השוואה, בשנה שעברה הושק דגם ה-Galaxy S8 באנגליה במחיר של 689 לירות שטרלינג (כ-3,350 שקלים), כאשר בישראל עמד מחירו של המכשיר במועד ההשקה על 3,299 שקלים ו-3,699 שקלים עבור גרסת ה-Galaxy S8 Plus. העליה במחיר נשמעת גבוהה למדי, אם כי זו אינה בלתי אפשרית. הדגם היקר ביותר של סמסונג כיום, Galaxy Note 8, הושק בישראל במחיר של 3,999 שקלים ומחירו בארה”ב עמד על 930 דולר במעמד ההשקה, כך שהפרש מחירים עדיין קיים בין שתי הסדרות.

עליה במחירו של דגם ה-Galaxy S9 הרגיל משמעותה עליה גם במחירו של דגם ה-Galaxy S9 Plus. בסמסונג מתכננים ליצור השנה בידול גדול יותר בין שני המכשירים שיוצגו ב-25 בפברואר באירוע Unpacked 2018, כאשר פרט למסך גדול יותר צפוי דגם ה-Galaxy S9 Plus לשלב מערך צילום כפול בגבו, אשר דומה לזה שהופיע ב-Galaxy Note 8 בשנה שעברה. הפרש המחירים בין שני דגמי סדרת ה-Galaxy S8 בשנה שעברה עמד על כ-100 דולר בארה”ב, כך שמתוך הדיווח הנוכחי ניתן להעריך כי מחירו של דגם הגלקסי S9 פלוס יעמוד על כ-950 דולר, מעט מעבר למחיר ה-Note 8 במועד השקתו בארה”ב.

המחיר הרשמי של דגמי סדרת ה-Galaxy S9 ייחשף רק בסמוך למועד ההכרזה בסוף החודש הנוכחי. הייתם מוכנים לשלם יותר עבור דגמי ה-Galaxy S9? שתפו אותנו בתגובות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים