חברת לנובו מבצעת ריקול  לנייד ThinkPad X1 Carbon מדור 5

ריקול Lenovo ThinkPad X1 Carbon ריקול Lenovo ThinkPad X1 Carbon

חברת לנובו (Lenovo) יחד עם ארגון CPSC (ר”ת Consumer Product Safety Commission) האמריקאי האחראי לבטיחות מוצרים הוציאו קריאה לבצע ריקול למחשבי ThinkPad X1 Carbon מהדור החמישי לאור סכנת התלקחות כתוצאה מבורג שאינו מהודק כראוי ויכול לפגוע בסוללה של הנייד.

החברה החלה את תהליך הריקול מספר שבועות לאחר קבלת 3 דיווחים מרחבי העולם על תקלת התחממות יתר בדגם ה-ThinkPad X1 Carbon מהדור החמישי כשאחרי בדיקה מעמיקה התגלתה הסיבה – בורג לא מחוזק כראוי שיכול לפגוע בסוללה. לאחר פניה יזומה של לנובו לארגון CPSC הוחלט על ביצוע של ריקול לנייד על מנת לבצע את התיקון הנחוץ לתקינותו.

כרגע מדובר על ריקול של כ-78 אלף ניידים שנמכרו בצפון אמריקה, 5500 בקנדה והשאר בארה”ב, כשחברת לנובו מבקשת מכל מי שמחזיק במחשב שנכלל בקבוצת הסיכון להפסיק להשתמש בו ולגשת באופן מיידי לעמדת השירות הקרובה אליהם על מנת לבצע חיזוק להברגת הבורג ולמנוע סיכון של התלקחות.

המחשבים הנכללים בריקול:

  • דגם – ThinkPad X1 Carbon דור 5.
  • סוג (Machine Type) – ניידים מסוג 20HQ, 20HR, 20K3, 20K4.
  • תאריך יצור – דצמבר 2016 עד אוקטובר 2017.

 

זיהוי המחשבים התקולים (מקור לנובו)
זיהוי המחשבים התקולים (מקור לנובו)

ביצוע קריאת ריקול הוא לא צעד קל או פשוט ליצרנים כאשר אחד הריקולים הגדולים ביותר של שנת 2017 היה הריקול למכשירי ה-Galaxy Note 7 של חברת סמסונג, שגם בהם תקלת סוללה הובילה להתלקחות של מכשירים. לנובו בחרה לבצע קריאת ריקול לאחר קבלת 3 דיווחים בלבד מרחבי העולם, מה שמצביע על רמת שירות גבוהה על מנת להבטיח את טיב הניידים שלהם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים