מכשיר Xiaomi Redmi 5 Plus בגרסת 32GB מגיע לישראל במחיר 860 שקלים

Xiaomi Redmi 5 Plus Xiaomi Redmi 5 Plus

בעוד אנו ממשיכים להמתין להשקתה הרשמית בישראל של סדרת מכשירי הפרימיום בשוק הבינוני והנמוך, Xiaomi Redmi 5, נראה כי יבואניות מוצרי הסלולר אינן מתכוונות לחכות ליבואנית מוצרי שיאומי הרשמית בישראל, קבוצת המילטון, שתשיק את מכשירי הסדרה. לאחר שרשת Go Mobile השיקה את ה-Redmi 5 Plus מוקדם יותר השנה, מגיעה כעת אחת מהיבואניות הגדולות ביותר בישראל, חברת מובייל B.D, ומשיקה גם היא את המכשיר המתקדם.

בשלב זה ניתן יהיה לרכוש את ה-Xiaomi Redmi 5 Plus בייבוא של מובייל בי.די ישראל ויחד עם 24 חודשי אחריות דרך אתר האינטרנט של רשת האלקטרוניקה KSP, שם זמין המכשיר בגרסת 323GB זיכרון אחסון פנימי ו-3GB RAM בלבד ובצבעים שחור וכחול. מחיר המכשיר עומד על 860 שקלים לרכישה דרך KSP, זאת בהשוואה למחיר של 1,079 שקלים לגרסה הכוללת 4GB RAM ו-64GB, הניתנת לרכישה דרך רשת גו מובייל וכן דרך מספר מצומצם למדי של חנויות פרטיות ברחבי הארץ.

עבור מחיר זה, יזכו הלקוחות לשים ידיהם על סמארטפון שוק הביניים הראשון מבית שיאומי עם מסך בגודל 5.99 אינץ’ וביחס צפייה של 18:9 (רזולוציית Full HD Plus). צג זה מכוסה זכוכית 2.5D המתעגלת אל מבנה מתכת מלא. מתחת למכסה המנוע ישולב מפרט המוכר לנו מדגם ה-Redmi Note 4, שכולל: פלטפורמת עיבוד מדגם Snapdragon 625 הכוללת 8 ליבות עיבוד, מצלמת 12 מגה פיקסל ראשית, סוללת 4,000mAh ומצלמה קדמית ברזולוציית 5 מגה פיקסל.

קבוצת המילטון הבטיחה מוקדם יותר השנה כי השקת דגמי Redmi 5 ו-Redmi 5 Plus תתרחש בחודש פברואר, אך הדבר טרם התרחש. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים