סוני חושפת טיזר טריילר לסרט ונום בכיכובו של טום הארדי

פוסטר לסרט ונום 2018 (תמונה: Sony Pictures)

סוני (Sony) שחררה היום (ה’) את הטיזר-טריילר הראשון ל“ונום” (Venom), הסרט הצפוי לצאת השנה על נבל-העל שבמרוצת השנים הפך לאנטי-גיבור עם סדרת קומיקס משלו. את הפרטים על “ונום” סוני חושפת מאוד לאט – לפני כחודש ראינו לראשונה תמונה של טום הארדי (Tom Hardy) בתפקיד אדי ברוק, גיבור הסרט, תמונה לא מרשימה במיוחד. אתמול יצא פוסטר ראשון ומינימליסטי, וכעת שוחרר הטיזר-טריילר שלא מגלה לנו הרבה.

למעשה מי שלא מכיר את דמותו של ונום לא יבין מהטיזר כמעט כלום. מדובר באחד מהנבלים של ספיידרמן, שלמעשה הופיע אפילו בסרט “ספיידרמן 3″ בכיכובו של טובי מקגווייר. העיתונאי אדי ברוק נופל קורבן לסימביוט, ישות חייזרית שצריכה להתמזג עם גוף אחר כדי להתקיים. יחד עם הסימביוט ברוק הופך ל”ונום”, יצור מפלצתי שחור משחור עם דחפים אלימים ויכולת לשינוי צורה.

בטיזר אנחנו רואים שהסימביוט הגיע לכדור הארץ בעקבות התרסקות של עצם כלשהו מהחלל. כיצד הוא הגיע לברוק עצמו לא ממש ברור, אנו רק רואים שברוק חושב שהוא חולה – הוא סובל מכאבי ראש, סחרחרות, והטיזר שוב ושוב חוזר למכונת ה-MRI שבודקת אותו, שבתוכה, כך נראה, ונום עשוי להתעורר.

פוסטר לסרט ונום 2018
פוסטר לסרט ונום 2018 (תמונה: Sony Pictures)

מלבד הארדי יככבו בסרט מישל וויליאמס (Michelle Williams), וודי הארלסון (Woody Harrelson), ריז אחמד (Riz Ahmed), ועוד. ישנן שמועות שטום הולנד (Tom Holland), הספיידרמן הנוכחי, יופיע גם הוא בסרט בתפקיד קטן, אבל לדברי מארוול (Marvel) “ונום” לא יהיה חלק מהיקום הקולנועי, ואם תהייה הופעה של הולנד היא תהייה בגדר קריצה למעריצים.

“ונום” צפוי לעלות למסכים ב-5 לאוקטובר, לקראת סוף השנה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים