הדלפה: Xiaomi Mi Mix 2S יגיע עם אנדרואיד 8.0 ו-Snapdragon 845

סמארטפון Mi Mix 2 (תמונה: Xiaomi) סמארטפון Mi Mix 2 (תמונה: Xiaomi)

סדרת מכשירי הדגל הבאה של חברת שיאומי, ה-Mi 7, לא צפויה להיחשף במסגרת תערוכת המובייל הקרובה בברצלונה, אך היצרנית הסינית צפויה להצטרף למתחרותיה ולהשיק דגם חדש של הסמארטפון שפתח את טרנד המסכים בעלי השוליים הדקיקים, Mi Mix. מספר לא מבוטל של דיווחים כבר העידו על כך שהחברה תשיק בקרוב מכשיר חדש תחת השם Xiaomi Mi Mix 2S שיכלול מספר שדרוגים על פני דגם ה-Mi Mix 2 שהוצג בספטמבר 2017.

הדלפה חדשה שנחשפה באתר XDA-Developers מאשרת את קיומו של ה-Mi Mix 2S וחושפת מספר פרטים אודות מפרטו הטכני, אשר נדגמו מתוך קבצי עדכון קושחה ומזכירים רכיבים במכשיר החדש. בין הפרטים שנחשפים ניתן למצוא התייחסות לפלטפורמת ה-Snapdragon 845 של קוואלקום, זו הוכרזה בדצמבר 2017 וצפויה לעשות דרכה אל השוק בחודש הבא עם השקת דגמי ה-Galaxy S9 של סמסונג.

נוסף לכך, חושף האתר כי המכשיר יגיע עם תצוגת 18:9 ברזולוציית Full HD Plus בפריסה של 1080×2610 פיקסלים, נתון לא מפתיע בהתחשב בכך שגם דגם ה-Mi Mix 2 הקיים מציע פורמט מסך ורזולוציית תצוגה אלו.

הסוללה במכשיר גם היא צפויה להיות דומה לזו של הדגם הקיים כשתגיע עם קיבולת 3,400mAh, אך שינוי משמעותי למדי אותו מציינים באתר XDA הינו שילובה של אנדרואיד 8.0 אוראו באופן מובנה בדגם ה-Mi Mix 2S, דבר המעיד על תמיכה ב-Project Treble, אשר ייעודו לחסוך זמן בהתאמת עדכוני אנדרואיד למכשירי טלפון של יצרנים שונים.

יכולות AI במצלמה

יחד עם דגם ה-Mi Mix 2S עשויה שיאומי להצטרף למתחרותיה ולהציג יכולות למידה עמוקה במצלמה שיאפשרו זיהוי אוטומטי של האובייקטים המצולמים והתאמת הגדרות הצילום אליהם, כך שאם תצלמו מזון, נוף או בעל חיים, תדע המצלמה להתאים את הבהירות, הניגודיות והגדרות נוספות למה שתצלמו.

בוואווי הציגו יכולת דומה עם דגמי ה-Mate 10 בשנה שעברה, כאשר LG כבר הספיקה להכריז כי תציג דבר דומה על גבי מכשיר ה-V30 בתערוכת MWC 2018 ובסמסונג צפויים להציג פונקציה דומה בדגמי ה-Galaxy S9.

פרטים נוסים שעלו בהדלפה נוגעים לנוכחותו של חיישן המצלמה IMX363 מבית סוני, תמיכה בשני כרטיסי סים (Dual-SIM), חיישן אינפרה-אדום ונורת LED להתראות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים