השמועות ממשיכות: אפל תכריז על iPhone 5 בעל עיצוב חדשני באוגוסט

 

האייפון 5 קרב ובא, וגל השמועות הולך וגדל, לא כל כך מפתיע שמפעם לפעם מתנגשות שמועות שונות האחת עם השנייה, מקרה כזה – מרעיד את רשת האינטרנט ברגעים אלו.

מצד אחד – מגיעה אלינו שמועה חדשה מבלוג הטכנולוגיה הפופולרי BGR, המספר על אייפון בעל עיצוב חדש ושונה לגמרי משל האייפון 4, שאפל מתכננת ככל הנראה להציג כבר בתחילתו או באמצעו של חודש אוגוסט, עם אפשרות שהמכשיר יהיה זמין בשוק מספר שבועות לאחר מכן, אולי אפילו בסוף אותו חודש. מלבד דברים אלו לא סיפק BGR פרטים נוספים אודות העיצוב החדשני, בין השמועות הרצו ברשת בזמן האחרון, דובר על עיצוב דמוי “טיפה” – מה שאומר כי המכשיר יהיה עבה במקצת בתחילתו וילך ויהפוך דק יותר בסופו (תמונה מעלה), מסך גדול במקצת (3.7 אינץ’) וכפתור בית משופר. BGR לא דאג לאשר או לבטל אף אחת מהשמועות הללו. בנוסף, שמועה זו המגיעה מהאתר נוגדת באופן נחרץ את השמועות האחרונות המדברות על הכרזתו המתוכננת של האייפון “4S” בחודש ספטמבר.

ובעוד BGR דואג לציין שהמקור שלו הוא ללא ספק “אמין”, מקור אמין לא פחות הלא הוא בלומברג, מספר על שמועה הפוכה לגמרי, שעל פי דבריו – “מגיעה משני אנשים המכירים את התכניות”. השמועה של בלומברג דומה יותר למרבית השמועות הרצו ברשת עד כה, ומספרת על כך שמכשיר האייפון 5 יהיה לא יותר ממכשיר אייפון 4 חזק במיוחד, כאשר העיצוב יישאר זהה לחלוטין, אך פנים המכשיר ישודרג עם מעבד A5 ומצלמת 8 מגה פיקסל.

בעוד קהל הקוראים מתלבט למי להאמין, BGR בעצמו אישר כי אפל חילקה לכמה מפתחים מכשירי “אייפון 4S” הזהים לגמרי לאייפון 4 מלבד חומרה פנימית משודרגת. ייתכן שהאייפון 4S שחולק למפתחים נשא עיצוב זהה לאייפון 4 רק בשביל לא לחשוף את העיצוב החדשני שאפל מתכננת, ומכאן גם באה הטעות של בלומברג, שמקורותיו אולי חשבו שמדובר במכשיר האייפון הבא למרות שלא בטוח כי כך יהיה הדבר. מצד שני, סברה אחרת יכולה להעיד על כך שמדובר בשני מכשירי אייפון שונים, מה שתואם שמועה עליה דיברנו בעבר בגאדג’טי.

אם תשאלו אותנו, אנחנו נוטים יותר להאמין לבלומברג בקטע הזה, אייפון 4S כמכשיר האייפון החמישי נשמע הרבה יותר הגיוני, היות ואפל שינתה לגמרי את העיצוב של האייפון כפי שאנחנו הכרנו אותו כבר בדגם הקודם, וחומרה פנימית משודרגת היא בעצם הדבר היחיד שהאייפון צריך כרגע על מנת להתחרות באופן שווה במכשירי האנדרואיד החדשים – הסמסונג גלאקסי S2 וה- HTC Sensation. בנוסף, היות ואפל כבר דיווחה על כך ש-iOS 5 תשוחרר בגרסה סופית לציבור הרחב בסתיו, ובדרך כלל עם מערכת ההפעלה החדשה מגיע גם האייפון החדש, אנו נוטים להאמין כי האייפון הבא יוכרז בחודש ספטמבר, ולא באוגוסט כפי שטוען BGR.

ומה דעתכם בנושא? האם בכל זאת ייתכן שנראה שני מכשירי אייפון חדשים? או אולי אייפון 5 אחד אבל עם עיצוב חדש להפליא? הרגישו חופשי להביע את דעתכם בתגובות מטה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים