בקרוב בישראל: חנות רשמית למותג הסיני Xiaomi

שלט Xiaomi (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

עדכון: לאחר דחייה ממושכת, הודיעה המילטון על השקת החנות החדשה ב-14 באוגוסט, 2018 – קראו כאן.

היבואנית הרשמית למוצרי חברת Xiaomi, המילטון, צפויה לפתוח בישראל חנות רשמית בה היא תציע למכירה את מגוון מוצריה, כך מסרו לנו בתערוכת MWC 2018 בכירי חברת המילטון המייצגת את המותג הסיני בישראל, אבי קורנפלד ואייל אהרוני. החנות, שתכלול קומת גלריה ותיבנה על שטח של 140 עד 180 מ“ר, תיפתח במיקום מרכזי בעיר תל אביב במהלך חודש מאי. עבודות ההקמה של החנות נמצאות כבר בעיצומן, ובעקבות שאלות העיתונאים, בחברה אישרו שזו לא תמוקם במתחם שרונה.

כדי לאפשר ולהצדיק את פתיחתה של החנות, בחודשים האחרונים עמלו בהמילטון על קבלת אישורי מכירה וייבוא של מוצרים נוספים מהקטלוג הרחב של Xiaomi, וזה כולל את מוצרי הבית החכם, את ליין המצלמות ואת המחשבים הנישאים שהשיקה החברה. בשלב זה עדיין לא התקבלו האישורים הנחוצים למכירתם של הרחפנים, וגם מודל השיווק של הטלוויזיות החכמות עוד לא גובש – ולכן, המוצרים הללו עשויים שלא להופיע על המדפים בחנות עם פתיחתה.

מחלקה מרכזית בחנות תהא כמובן זו של מכשירי הסלולר, בה סביר להניח כבר יהיו זמינים למכירה ה-Xiaomi Redmi Note 5 שהוצג מוקדם יותר החודש וצפוי להגיע לישראל בייבוא רשמי ממש בקרוב, כמו גם Xiaomi Mi Mix 2S שיוצג באופן רשמי ב-27 במרץ ו-Xiaomi Mi 7 שהכרזתו צפויה גם היא להתבצע לא יאוחר מחודש מאי. במחלקה זו תמוקם בשלב מאוחר יותר גם מעבדת תיקונים קטנה שתדע להעניק טיפול מהיר בתקלות נפוצות, לרבות שברי מסך וגוף.

בנוסף לפתיחת החנות הפיזית בתל אביב, תקים המילטון בשיתוף Xiaomi אתר אינטרנט בעברית בו תציע למכירה את כל המוצרים, עם אפשרויות חלוקה לתשלומים ומשלוח עד הבית. מהלך דומה בוצע לאחרונה גם בברצלונה, אבל בכיוון ההפוך: לאחר הצלחתו של אתר ה-E-Commerce המקומי, השיקה Xiaomi ביום ראשון (25.2) את החנות הראשונה שלה ברחוב Gran Via 2 בעיר. כך זה נראה:


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים