הוכרז: The Division 2 ייחשף במלואו בקיץ, המשחק הראשון לא נזנח

חברת Ubisoft הכריזה כי היא אכן עובדת על משחק המשך ל-Tom Clancy’s The Division שיצא לפני שנתיים. המשחק החדש ייקרא The Division 2. במהלך שידור באינטרנט הודיעה החברה כי המשחק יפותח באותם המקומות שטיפלו גם בכותר הראשון – בעיקר חברת Massive Entertainment, Red Storm, ו-Ubisoft Reflections.

המשחק נחשף בטעות בתחילה באתר הפיננסים הגרמני 4-Traders, שם נחשף לראשונה על ידי אחד ממובילי הפרויקט. הדבר לא הספיק כדי לשכנע את הגיימרים שלא מדובר במתיחה, אלא שאז נמצאה גם תמונה עם לוגו של המשחק החדש באתר של Ubisoft. זמן קצר לאחר מכן הגיעה ההודעה הרשמית.

החברה לא פירטה באופן משמעותי אודות המשחק החדש, אולם כן צוין כי ב-The Division 2 תוכלו לשמור על חלק מהתקדמותכם מהמשחק הקודם. לכן ניתן להבין כי המשחקים קשורים זה בזה באופן צמוד למדי. Ubisoft הודיעה כי חשיפה מלאה של המשחק תגיע ב-E3 השנה, כלומר בסביבות אמצע חודש יוני. לא נמסר לאילו פלטפורמות מיועד המשחק, אך סביר להניח כי הוא יגיע ל-PlayStation 4, Xbox One ולשחקני המחשב.

Ubisoft הבטיחה גם כי המשחק הראשון לא ייזנח, והשחקנים יוכלו להמשיך להנות מתכנים חדשים בעתיד הקרוב. החברה עובדת על שדרוג למשחק עבור שחקני ה-Xbox One X, שיגיע בחודש הבא, ויביא את המשחק לרזולוציית 4K על הקונסולה החזקה. בנוסף, אירועים חדשים יגיעו במשחק עצמו, כמו גם משהו הנקרא Crests – אלו הישגים מיוחדים שאם תשיגו אותם, תקבלו פריטי בונוס במשחק החדש, The Division 2.

המשחק הראשון בסדרה ספג ביקורות עם יציאתו, אולם במהלך השנתיים האחרונות המפתחים תיקנו בעיות רבות שהפריעו לשחקנים. העדכון שיצא למשחק לפני כמה חודשים, 1.8, הביא איתו שיפורים מקצה לקצה וזכה לשבחים רבים. כל העדכונים למשחק הופצו בחינם, ובנוסף, The Division זכה לשתי חבילות הרחבה של תוכן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים