טריילר חדש לעונה 2 של ווסטוורלד נחשף

ברנרד ודולורס ווסטוורלד ברנרד ודולורס (תמונה באדיבות HBO)

HBO שחררה טריילר נוסף לעונה השניה של “ווסטוורלד” (Westworld), שצפויה להגיע לקראת סוף חודש אפריל. הטריילר החדש מראה הרבה יותר ממה שהולך לקרות בעונה הזאת, בלי לחשוף יותר מדי כמובן. אם לא צפיתם עדיין בעונה הראשונה, דעו שהטריילר והכתבה יכילו כמות מכובדת של ספוילרים אליה.

בטריילר החדש אנחנו רואים בבירור שהעונה השניה תתרחש גם היא בשלושה זמנים שונים, כמו העונה הקודמת – רק שהפעם אנחנו מודעים לזה. יכול להיות כמובן שיהיו הפתעות שלא נדע לצפות מראש, אבל נראה עוד שיחות בין ארנולד לדולורס, נראה עוד מהדרך של האיש בשחור בצעירותו, וכמובן שבמרכז העניינים נמצאת העלילה המרכזית, לאחר מרד המארחים.

המרד יהיה אלים במיוחד, כאשר צוות הביטחון של פארק “ווסטוורלד” מוציא ארטילריה כבדה מאוד במטרה להלחם במארחים, שיוצאים למסע נקמה נגד אורחי הפארק והעובדים שלו. ברנארד, שהתגלה בעצמו כמארח, פועל לצד אנשי הביטחון, שלא מודעים, כנראה, לכך שהוא מארח. הוא גם בעל ברית טבעי בשבילם, שכן הוא המתכנת מאחורי רוב המארחים החדשים יותר, ויכול לעזור למאבטחים להבין את צורת החשיבה של הרובוטים.

בסוף העונה הראשונה הייתה רמיזה לכך שקיים גם עולם של סמוראים – אולי הוא בתכנון בלבד, ואולי זה פארק נוסף שקיים במקביל ל”ווסטוורלד”, בדומה לסרט המקורי עליו הסדרה מבוססת בו גם היו שלושה פארקים. בטריילר אנחנו רואים לראשונה הבזקים מאותו עולם סמוראים, שישחק תפקיד הרבה יותר גדול משהוצג, אנחנו מקווים.

העונה השנייה של “ווסטוורלד” תעלה לשידור ב-22 אפריל בארה”ב, מה שאומר שאלינו היא תגיע יום אחרי, ב-23. ניתן יהיה לצפות בה בשירותי הטלויזיה של yes, HOT וסלקום tv, שכולן מציגות תכני מקור של HBO. תאריך העליה של העונה הזאת קרוב לזמן בו פעם הייתה עולה “משחקי הכס”, מה ששוב מדגיש את זה ש”ווסטוורלד” מנסה במידה מסוימת להיות המחליפה שלה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים