דיווח: LG V35 ThinQ יגיע עם יכולות צילום מתקדמות ומשופרות

לוגו LG (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

לאחר שהכריזה לפני כחודשיים על דגם ה-LG V30S ThinQ, כבר בשלב זה צצות שמועות והדלפות חדשות אודות ממשיך דרכו של המכשיר הוא ה-LG V35 ThinQ אשר עתיד לראות אור כבר באוגוסט השנה. המכשיר צפוי להגיע עם מערך צילום משופר, יכולות בינה מלאכותית חדשות וממיר אודיו משופר.

על פי הדיווח, את חזית המכשיר ישלב מסך בגודל 6 אינץ’ בתצורת המסך המלא של LG הממותגת תחת השם ‘FullVision’ מסוג OLED ברזולוציית +Quad HD וללא חריץ. עוד בחזית המכשיר צפויים להתמקם המצלמה הקדמית, אפרכסת השמע וחיישן הקרבה, כאשר תצוגת המכשיר עתידה לקחת כ-80 אחוז משטח המכשיר.

LG V30 ThinQ (תמונה: יח"צ LG)
LG V30 ThinQ (תמונה: יח”צ LG)

לא נאמר הרבה על העיצוב אותו תבחר לאמץ החברה, חוץ מהעובדה שענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית תבנה אותו כך שיתאים לשימוש בכף יד אחת ותשווק אותו תחת הכותרת: “מותאם באופן מושלם לכף ידכם”. לעומת זאת, על מערך הצילום ההדלפה מפרטת כי המכשיר יגיע עם מערך כפול הכולל חיישן ראשי באיכות 16 מגה פיקסל עם מפתח צמצם של f/1.6 לצד תמיכה בצילום HDR (טווח דינמי רחב). החיישן המשני מציע חיישן 16 מגה פיקסל גם כן, כאשר זה יצלם בזווית רחבה של 107 מעלות.

עוד חידוש אותו נראה כבר בדגם ה-G7 ThinQ, את זה צפויה להציג החברה עוד לפני הכרזתו של ה-LG V30 ThinQ, הוא מצב צילום חדש בשם “Super Bright Mode”. כשמו כן הוא, מצב הצילום הנ”ל יאפשר צילום בתנאי תאורה קשים כשהוא מעלה את רמת הבהירות הכוללת בתמונה ומשתמש בפיקסלים להם LG קוראת “Super Pixels” המאפשרים כניסת אור מרובה.

LG V30 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
LG V30 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

תחת הכותרת ThinQ, חברת LG ממשיכה לשפר את יכולות הבינה המלאכותית במכשיר, כשה-LG V35 ThinQ יוכל לזהות מה המשתמש מצלם ולהתאים את עצמו לתאורה ולצבעים. שיפור נוסף אותו נראה בספינת הדגל העתידית הוא ממיר אודיו דיגיטלי לאנלוגי חדש מסוג Quad DAC של חברת ESS מדגם Sabre 9228 המאפשר איכות פלט מקסימלית ב-32 ביט.

עוד בגזרת האודיו, ה-V35 ThinQ משוער להגיע עם מערך מיקרופונים אשר על פי החברה צפוי לאפשר למכשיר לשמוע את המשתמש ממרחק של עד כ-5 מטרים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים