אפליקציה נבחרת: “עברית” לאייפד

iOS (אייפד) AppStore חינם
מערכת הפעלה חנות מחיר ציון הורדה

.
כשבוע לאחר עלייתה לאוויר, אפליקציית הספרים ״עברית״ הועמדה למבחן כדי לראות כמה באמת היתה שווה את ההמתנה לאפליקציה שסוף סוף תאפשר לנו לקרוא ספרים בעברית. עם פתיחת האפליקציה מקבלת את פנינו הודעה לבבית המברכת אותנו על שהורדנו את הספרייה האלקטרונית העברית החדשה, ומעניקה לנו במתנה ספר של הרלן קובן. עד כה – 5 כוכבים.

האפליקציה נבנתה היטב; הדפדוף הקליל בעמודים, תוכן עניינים אינטראקטיבי והטקסט ברור ויזואלית. המפתחים גם הוסיפו אפשרות לשליטה על תאורת האייפד בעת קריאת ספר. בניגוד לאפליקציית ה-iBook של אפל, כאן הגדלת הפונט נעשית באמצעות ״צביטת״ העמוד והגדלתו עד גודל מסויים, ומיד הספר משנה את מספר עמודיו על מנת להתאים את גודל הטקסט לעמוד.

גם בהפיכת המכשיר הצידה קורא הספרים החדש מארגן מחדש את הטקסט בכדי שיתאים בדיוק לעמוד. מבחינת קריאת הספר יישמו המפתחים את מיטב המשאבים לנוחיות הקורא. באפליקציה כמובן מובנית גם חנות ספרים המאפשרת קנייה נוספת של ספרים בעברית (לא ציפיתם לקרוא את ספרו של הרלן קובן לנצח, נכון?) במחירים זולים ביחס לחנויות הספרים האמיתיות. המחירים נעים מ-10 דולרים ועד 17 דולרים לספר אחד. החנות גם מחולקת לקטגוריות, מה שמקל על מציאת הספר המתאים בעבורכם.

כרגע, שבוע לאחר יציאת האפליקציה, המבחר איננו רב אך יש בו כמה קלאסיקות מצויינות, חלקן ישראליות וחלקן מתורגמות. בעתיד, כמובן, ייצטרפו ספרים נוספים לחנות.

למרות הכמות הקטנה יחסית של ספרים בחנות, האפליקציה ״עברית״ מהנה, מעניינת ומהווה פריצת דרך תקדימית – לראשונה, דרך נוחה ויעילה לקרוא ספרים בעברית על האייפד, הקריאה הדיגיטאלית מעולם לא היתה נוחה ויעילה יותר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים