חברת Corsair מתכננת להיכנס לשוק מסכי המחשב

Corsair Corsair

חברת Corsair, שהחלה דרכה בתחום הזיכרון למחשבים כבר מזמן הפכה ליצרנית ציוד היקפי, קירור ומוצרים נוספים לתחום המחשבים, וכעת, על פי הצעת עבודה שעלתה באתר indeed, נראה כי החברה מתכננת להיכנס גם לתחום מסכי הגיימינג.

החברה מחפשת בשלב זה מנהל מוצר לתחום מסכי המחשב כשמהמודעה עצמה ניתן ללמוד כי החברה נמצאת בשלבים התחלתיים בלבד ובודקת את השטח בעבור כניסה לשוק מסכי מהחשב. על מנהל המוצר אותו מחפשת החברה להגדיר מפת דרכים, דרישות ועוד, על פי הפרסום.

מודעת הדרושים ב-indeed
מודעת הדרושים ב-indeed

מדובר בצעד משמעותי עבור Corsair, צעד שיוכל להשלים עבורה את קטלוג המוצרים בעבור הצרכן שמעוניין במערכת מחשב מלאה. החברה השיקה את מותג המחשבים Corasir One ואפשרה למשתמש לרכוש מערכת מחשב שלמה של החברה כשהחלק היחיד שהיה חסר עכשיו על מנת להשלים את החבילה היה מסך מחשב.

נותר לראות מתי ואם המסכים של Corasir יגיעו משלב הקונספט בו הם נמצאים עכשיו לשלב ההשקה בו אנו המשתמשים נוכל לקנות אותם. מהשלב של מציאת מנהל מוצר ובהנחה שלא יהיו בעיות יקח לחברה לפחות כשנה על מנת להעביר את נושא המסכים מרעיון בלבד למוצר בשלבים סופיים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים