סדרת ה-Galaxy A8 תקבל עדכון לאנדרואיד 8 אוראו בסוף הקיץ

Samsung Galaxy A8 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) Samsung Galaxy A8 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

בעוד שרק שבוע חלף מהדלפת תאריכי העדכונים לסדרת ה-Galaxy A 2017 ולמכשירי ה-Galaxy S7 וה-Galaxy S7 Edge. כעת, דולף לרשת דיווח אשר מאשר כי גם סדרת ה-Galaxy A8 2018 נמצאת תחת עבודה לקראת הגעת הגרסה החדשה, בעוד שזו תעשה את דרכה למכשירים בסביבות חודשי הקיץ.

על מכשיר ה-Galaxy A8 ואחיו הבוגר ה-+Galaxy A8 הכריזה סמסונג כבר בסוף חודש דצמבר של השנה הקודמת, כאשר אלה מציעים מפרט פנימי מתקדם יחד עם זמינות במבחר צבעים ומחיר אטרקטיבי ללקוח הסופי. לצד זאת, המכשירים הריצו במעמד ההכרזה את מערכת ההפעלה אנדרואיד 7 נוגט ומאז לא קיבלו את העדכון לגרסת אנדרואיד 8.

על פי ההדלפה, סדרת ה-Galaxy A8 תקבל את הגרסה הסופית בחודשי יולי-אוגוסט, זאת בעוד שהדלפות קודמות גורסות כי מכשירים נוספים של החברה כדוגמת ה-Galaxy S7 וה-Galaxy S7 Edge יקבלו את הגרסה כבר בעוד כשבועיים ב-18 במאי. עם זאת, הסדרה הוותיקה של סמסונג אשר הוכרזה בינואר 2017 ומותגה כ-Galaxy A 2017, תקבל את גרסת המערכת העדכנית ביותר ב-1 ביוני.

מה שהעיד על כך שסמסונג עובדת על גרסה חדשה למכשירי ה-A8 וה-+A8 היא גרסת הבטא האחרונה אשר הגיעה למפתחים ולעומת מספר הגרסה הקודמת (A530FXXU2ARD3), מספר גרסה זו מציגה שינוי כאשר האות A לקראת סוף מספר התוכנה (A530FXXU2BRDx) הוחלפה באות B. שינוי האות מציין את העובדה כי סמסונג בונה את הגרסה הבאה על גבי מערכת ההפעלה אנדרואיד 8 אוראו או לחילופין, מבצעת שינויים משמעותיים במערכת.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים