סמסונג מציגה את סדרת ה-Galaxy A6 – עם מסכים מקצה לקצה ומערך צילום כפול

Galaxy A6 (תמונה: Samsung)

ענקית הטכנולוגיה מדרום קוריאה ממשיכה לכבוש כותרות כאשר היום (ד’, 2.5) הכריזה החברה על מכשיר ה-Galaxy A6 לצד אחיו הגדול +Galaxy A6. זוג המכשירים מציעים תמיכה ב-Dolby Audio להענקת חווית שמע מרחבית למשתמש, תוך מיקום הרמקול בצידה הימני של מסגרת המכשיר.

Galaxy A6

הדגם הסטנדרטי בסדרה יספק ללקוח מסך בגודל 5.6 אינץ’ ברזולוציית +HD, יחד עם פאנל מסוג Super AMOLED אשר אינו תומך בפיצ’ר ה-Always on Display. בקדמת המכשיר נמצא את מצלמת הסלפי אשר מציעה חיישן 16 מגה פיקסל עם מפתח צמצם של f/1.9. את החיישן המוזכר יגבה מבזק LED אשר נמצא לימינו יחד עם אפרכסת השמע וחיישן הקרבה.

בגבו של המכשיר נגלה את מערך הצילום של הדגם המוזכר, כאשר זה מציע חיישן בודד באיכות 16 מגה פיקסל עם מפתח צמצם של f/1.7 ותמיכה מצד מבזק LED אשר נמצא לימינו. מתחת למצלמה הראשית ניתן לראות את סורק טביעות האצבע ולוגו החברה יחד עם פסי האנטנה בתחתית ובתקרת המכשיר.

Samsung Galaxy A6 (תמונה: Samsung)
Samsung Galaxy A6 (תמונה: Samsung)

מבנה ה-Galaxy A6 מציג מידות אשר עומדות על 149.9×70.8 מילימטרים יחד עם עובי של 7.7 מילימטרים. המכשיר מציע מבנה מתכתי מלא בעוד שמתחתיו יפעם מעבד מתומן ליבות בתדר מירבי של 1.6 גיגה-הרץ, זאת לצד זיכרון עבודה של 3 או 4 גיגה-בייט ונפח אחסון הניתן להרחבה על סך 32 או 64 גיגה-בייט. את כל המערך המוזכר לעיל תריץ סוללה בנפח 3000 מיליאמפר/שעה בעוד שאת המכשיר תנהל מערכת ההפעלה אנדרואיד 8.0 אוראו.

+Galaxy A6

סמארטפון ה-+Galaxy A6 אשר יעמוד בראש הסדרה מגיע עם מסך בגודל 6 אינץ’ ברזולוציית +Full HD עם פאנל מסוג Super AMOLED ותמיכה בפיצ’ר ה-Always on Display. עוד בחזיתו נמצא את מצלמת הסלפי אשר מציעה איכות של 24 מגה פיקסל, יחד עם מפתח צמצם העומד על f/1.9 אשר יקבל גיבוי מצד מבזק LED קדמי.

מערך הצילום הראשי של המכשיר כולל חיישן ראשי באיכות 16 מגה פיקסל עם מפתח צמצם של f/1.7, זאת לצד חיישן משני באיכות 5 מגה פיקסל בעל מפתח צמצם של f/1.9. המצלמה המשנית של הסמארטפון תספק למשתמש אופציה לצילום באפקט הפורטרט המוכר (Live-Focus), כאשר סמסונג החליטה להוסיף אפשרות לשנות את אפקט הבוקה הנוצר לצורות שונות כגון לבבות, כוכבים ועוד.

Samsung Galaxy A6 Plus (תמונה: Samsung)
Samsung Galaxy A6 Plus (תמונה: Samsung)

המכשיר הנ”ל כולל קפיצה קלה במידותיו בעוד שאורכו ורוחבו מסתכמים ב-160.2×75.7 מילימטרים בזמן שעוביו עומד על 7.9 מילימטרים. גם דגם זה מציע מבנה מתכתי מלא, בעוד שמתחת למכסה נמצא מעבד מתומן ליבות אשר יפעם בתדר מקסימלי של 1.8 גיגה-הרץ. מעבד המכשיר יקבל תמיכה מצד רכיב זיכרון RAM על סך 3 או 4 גיגה-בייט אשר יפעל יחד עם נפח אחסון הניתן להרחבה ומוצע בגרסאות 32 או 64 גיגה-בייט.

את דגם הפלוס תתחזק מערכת ההפעלה אנדרואיד 8.0 אוראו כשאותה תדאג לתדלק סוללה בנפח 3500 מיליאמפר/שעה. את זוג המכשירים תוכלו למצוא בצבעים שחור, זהב, כחול ולבנדר החל מחודש מאי הנוכחי. הצפי להשקה הגלובלית אינו ידוע אך לחברה יש כוונה להפצה שכזו דרך דרום קוריאה, אפריקה וסין.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים