שובר קופות: הנוקמים מלחמת האינסוף רושם הכנסות של מיליארד דולר בזמן שיא

מתוך "הנוקמים: מלחמת האינסוף" (תמונה באדיבות פורום פילם) מתוך “הנוקמים: מלחמת האינסוף” (תמונה באדיבות פורום פילם)

בוב איגר, מנכ”ל דיסני, יכול לטפוח לעצמו שוב על השכם – אולפני מארוול (Marvel) ממשיכים לשבור את השיאים של לוקאספילם (Lucasfilm), שניהם שייכים לתאגיד מיקי-מאוס. מדובר כמובן ב”הנוקמים: מלחמת האינסוף” (The Avengers: Infinity War), ששובר עוד שיא גרנדיוזי בקופות – הפעם מדובר בסרט המהיר ביותר להגיע להכנסות של מיליארד דולר בקופות בתי הקולנוע בכל הזמנים.

ההישג הזה מגיע פחות משבוע לאחר ש”מלחמת האינסוף” גרף את סוף השבוע הגדול ביותר בכל הזמנים, גם ביתית וגם גלובאלית. השיא הביתי היה שייך ל”מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר“, בעוד שהשיא הגלובלי היה שייך ל”מהיר ועצבני 8” מהשנה שעברה. המיליארד המהיר ביותר היה שייך גם הוא ל”הכוח מתעורר”, אך כעת, בזמן שיא של 11 ימים, “מלחמת האינסוף” חטף גם את התואר הזה. בדיסני, כאמור, רק מרוצים, בהתחשב בכך שמארוול ולוקאספילם משלימות זו את זו יותר משהן מתחרות זו בזו.

“הנוקמים: מלחמת האינסוף” עומד, נכון לכתיבת מילים אלה, על 450 מיליון דולר מקומיים, ועוד 713 מיליון דולר גלובאליים. הפתיחה המשמעותית ביותר שלו בסוף השבוע האחרון הייתה ברוסיה, בה הוא מכר 17.6 מיליון דולר בכרטיסים, ובכך עקף את השיאנית הרוסית הקודמת, “שודדי הקאריביים: נקמתו של סלזאר“, וגם עבר את כל ההכנסות הרוסיות שאי פעם הגיעו ל”קפטן אמריקה: מלחמת אזרחים“.

כעת נותר לראות אם “מלחמת האינסוף” ישבור את שיאי ההכנסות הגדולים בכל הזמנים. להזכירכם, השיא האמריקאי עדיין שייך ל”מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר”, עם הכנסות ביתיות של 936 מיליון דולר, בעוד שהשיא הגלובלי נמצא כבר זמן רב בידי “אווטאר” של ג’יימס קאמרון, עם 2.787 מיליארד דולר – סכום מפלצתי לכל הדיעות, אבל סכום שאולי הנוקמים, בעזרתו האדיבה של ת’אנוס, יצליחו לשבור.

ראוי לציין כי באחד השווקים הגדולים בעולם, סין, שעשוי להגדיל באופן משמעותי את מכירות הכרטיסים עבור “הנוקמים: מלחמת האינסוף”, עדיין לא החלה הקרנת הסרט בבתי הקולנוע.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים