נטפליקס חושפת את הנבל החדש שיגיע לעונה 2 של לוק קייג’

לוק קייג’ מתוך “המגנים” (צילום: Sarah Shatz, תמונה באדיבות נטפליקס)

נטפליקס (Netflix) שחררה טריילר חדש לסדרה הבאה אותה היא מפיקה עם מארוול (Marvel) – העונה השניה של “לוק קייג'” (Luke Cage). מאז הופעתו בסדרה “המגנים” (The Defenders) לצד דרדוויל, ג’סיקה ג’ונס ואיירון פיסט, תהייה זו ההופעה הראשונה של השרירן חסין-הכדורים.

בטריילר הקודם ששוחרר ראינו שבאופן לא מפתיע לוק, אותו שוב מגלם מייק קולטר (Mike Colter), חוזר להארלם. הוא חוזר להיות המושיע של תושבי השכונה, כשהוא ממשיך להיפטר מעוד ועוד כנופיות חמושות במו ידיו. נראה שלפשע המאורגן כבר אין מקום בהארלם – עד שבשלב מסוים לוק מפסיק להיות בלתי פגיע. או, ליתר דיוק, מופיע נבל חדש שיכול לפגוע בו, לגרום לו לדמם בידיו החשופות.

לוק אמנם יכול להיות אלים כשצריך, אבל החסינות שלו מאפשרת לו לקחת גישה רגועה יחסית נגד רוב האויבים שלו, במיוחד אלה שחמושים ברובים שלא מדאיגים אותו במיוחד. עכשיו שיש לו יריב מסוכן באמת, לוק נאלץ לעלות על דרך אלימה יותר – דרך שלא מתיישבת היטב עם הערכים הנוצריים עליהם הוא גדל כבן של כומר, אבל נדמה שאין לו ברירה של ממש.

עוד ניתן לראות שהשוטרת מיסטי שוב תשחק תפקיד גדול גם בעונה השניה, ולמרות הפציעה המשמעותית שהיא ספגה בסדרת “המגנים”, היא רחוקה מלהיות חסרת אונים, עם תחליף מכאני שמבטיח שהיא תהיה קשוחה לא פחות ואולי אף יותר משהייתה בעבר. סימון מיסיק (Simone Missick) שוב תגלם אותה.

נבלי העונה הקודמת, או מה שנשאר מהם, יחזרו גם הם לעונה הזאת, ולא יעשו ללוק חיים קלים. אלפרה וודארד (Alfre Woodard) שוב תשחק את מריה דילארד, הידועה בקומיקס גם כ”מריה השחורה”, ותאו רוסי (Theo Rossi) יחזור לתפקיד “שיידס” בעל משקפי השמש.

העונה השניה של לוק קייג’ (Luke Cage) צפויה לעלות ב-22 ביוני לשירות הצפיה הישירה של נטפליקס.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים