הדלפה: סמסונג תשיק את ה-Galaxy S8 Lite ב-21 במאי

Galaxy S8 Lite (הדלפה) Galaxy S8 Lite (הדלפה)

אמנם עברה מעל שנה מאז הוצגה לראשונה סדרת ה-Galaxy S8, אך בסמסונג מתכננים כעת להחיות את הסדרה מחדש עם דגם ה-Galaxy S8 Lite אשר צפוי להיחשף ב-21 במאי, כך עולה מתוך הדלפה המציינת כי המכשיר יהיה דגם בלעדי עבור אתר המכירות הסיני JD.com.

לצד הפרטים הנוגעים לתאריך חשיפתו של המכשיר החדש, צצו מספר תמונות המציגות את עיצובו ומעידות על כך שמדובר בדגם שישתייך לסדרת Galaxy S8 ולא לסדרת Galaxy S9 שהושקה רק לפני כחודשיים. בגבו של המכשיר ניתן לראות את חיישן טביעות האצבע, כאשר זה ממוקם לצד מערך הצילום. כזכור, סמסונג שינתה את מיקומו של חיישן זה עם הצגתם של דגמי סדרת Galaxy S9, כך שעבור הדגמים החדשים יותר ממוקם החיישן מתחת למערך הצילום.

התמונות מציגות את המכשיר בצבע אדום ושחור, כאשר בצד המפרט הטכני צפוי המכשיר להגיע עם מסך Super AMOLED בגודל 5.8 אינץ’, בדומה ל-Galaxy S8, אך עם רזולוציית תצוגה של +Full HD. מתחת למכסה המנוע אנו צפויים למצוא את מערכת העל שבב Snapdragon 660 המשלבת מעבד מתומן ליבות המורכב מ-8 ליבות Kyro 260 בתדר מירבי של 2.2GHz, זיכרון פעולה (RAM) בנפח 4GB RAM, רכיב אחסון בנפח 64 גיגה-בייט הניתן להרחבה וסוללת 3,000mAh.

בצד הצילום צפוי ה-Galaxy S8 Lite להגיע עם מצלמת 16 מגה-פיקסל ראשית ומצלמת סלפי בעלת חיישן 8 מגה-פיקסל המאפשר צילום תמונות בזווית רחבה. בשלב זה לא ידועים פרטים אודות מערכת ההפעלה שתגיע באופן מובנה עם המכשיר, אך בהתחשב בכך שסמסונג כבר החלה בהפצתה של אנדרואיד 8.0 למכשירי סדרת ה-Galaxy S8, אין מן הנמנע כי זו הגרסה שתגיע עם המכשיר היישר מהקופסה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים