סוני חושפת את המשחקים העיקריים שלה ל-E3 2018

בפרסום שהעלתה סוני בבלוג הפלייסטיישן הרשמי, חשפה החברה את המועד המדויק של מסיבת העיתונאים הגדולה שתערוך בכנס הגיימינג E3 2018, שגם תשודר באינטרנט בשידור חי. האירוע יתרחש ב-11 ביוני בשעה 6 בערב בלוס אנג’לס. צופים מישראל יצטרכו לקום במיוחד עבור האירוע בשעה 4 לפנות בוקר (שעון ישראל) בלילה שבין ה-11 ל-12 ביוני, על מנת להינות מהשידור החי.

באופן מפתיע, השנה סוני חשפה שורת משחקים שיהוו את מוקד האירוע:

מפתחי PlayStation מכל העולם יגיעו בכל הכוח ל-E3 ויספקו לכם הצצה אקסלוסיבית לארבעה משחקים שבדרך:

  • המשחק Death Stranding מאת Kojima Productions
  • המשחק Ghost of Tsushima מאת Sucker Punch
  • המשחק Marvel’s Spider-Man מאת Insomniac Games
  • המשחק The Last of Us Part II מאת Naughty Dog

נראה כי סוני עורכת מעין תיאום ציפיות לקראת האירוע. למעט המשחקים שהוזכרו בשמם, סוני הודיעה גם באופן רשמי כי לא יהיו הכרזות הקשורות לחומרה במסיבת העיתונאים שלה, כך שהאירוע כולו יסוב סביב תוכן, משחקים והכרזות קשורות. ניתן יהיה לצפות באירוע בשידור חי ביוטיוב, Twitch, פייסבוק, ובדף השידור של סוני עצמה בכתובת live.playstation.com, למשכימי קום.

סוני סיימה בהודעה כי למרות שחשפה את המשחקים שהוזכרו לעיל, עדיין צפויות לנו הפתעות ממפתחי משחקים צד-שלישי (כלומר, משחקים שאותם סוני לא מממנת או מפתחת באופן ישיר): “כמובן, יהיו לנו הכרזות עוצרות-נשימה ממפיצים צד-ג’, וממפתחים עצמאיים, שכולם עסוקים כרגע בעיצוב חוויות חדשות ויצירתיות, שיעלו לכם את הדופק ואת ההתרגשות – בין אם אתם משחקים על PS4, PS4 Pro או PS VR,” מסרה סוני, והוסיפה: “2018 רק מתחילה”.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים