הדלפה: זה הוא ה-Samsung Galaxy J4 – עם מחיר אטרקטיבי ובשלושה צבעים

בהדלפה מפורטת למדי של מכשיר ה-Galaxy J4 ניתן למצוא מפרט מלא, סרטון ערוך היטב המציג גם הוא את מפרטו של המכשיר יחד עם הפיצ’רים, המחיר, עיצובו ושלל תכונותיו.

על פי ההדלפה, את חזיתו של הסמארטפון יעטר מסך בגודל 5.5 אינץ’ ברזולוציית HD עם פאנל מסוג Super AMOLED ובפריסה של 1280 על 720 פיקסלים. בנוסף אליו, נמצא את מבזק ה-LED הקדמי הניתן להתאמה ברמת העוצמה, זאת לצד אפרכסת השמע, חיישן הקרבה ומצלמת 5 מגה פיקסל בעלת מפתח צמצם של f/2.2. יאת חלקו התחתון של המכשיר יקשט כפתור הבית המצויד בזוג כפתורים קפסטיביים מצידיו.

בגבו של המכשיר החדש נגלה מערך צילום הכולל חיישן 13 מגה פיקסל בודד המגיע עם מפתח צמצם של f/1.9. אותו יגבה מבזק LED הנמצא בחלקה ייעודית בחלקו העליון. מהצד הימני של מערך הצילום אפשר לראות את הרמקול הראשי, כפתורי וויסות הווליום ולוגו החברה. מתחת למכסה המנוע נמצא סוללה בקיבולת 3000 מיליאמפר/שעה הניתנת להסרה ונטענת דרך מחבר MicroUSB.

Samsung Galaxy J4 (תמונה: Comfy)
Samsung Galaxy J4 (תמונה: Comfy)

את גזרת הביצועים תתחזק מערכת השבבים Exynos 7570 המיוצרת בתהליך 14 ננו-מטר וכוללת ארבע ליבות חסכוניות בחשמל מסוג Cortex-A53 הפועלות בתדר מקסימלי של 1.4 גיגה-הרץ. על חלקת המולטי-טאסקינג יהיה אחראי רכיב זיכרון RAM על סך 2 גיגה-בייט לצד נפח אחסון העומד על 16 גיגה-בייט בלבד, כאשר נקודת האור תהיה הרחבת הזיכרון המתאפשרת באמצעות כרטיס זיכרון לעד 256 גיגה-בייט נוספים.

את ה-Galaxy J4 ניתן לרכוש כבר מרגע זה במכירה המוקדמת של האתר Comfy אשר הדליף את המכשיר, זאת כאשר תג המחיר עומד על כ-184 דולר. המכשיר מגיע בצבעים שחור, זהב ולבנדר ורץ על מערכת ההפעלה אנדרואיד 8.0 אוראו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים