גאדג’טי מסקר: OnePlus 6 בפתיחת קופסה והצצה ראשונה

OnePlus 6 (צילום: אוהד צדוק, גאדג’טי)

יצרנית הסמארטפונים הלא מתפשרת (למילותיה), וואן פלוס הסינית, הכריזה לאחרונה על מכשיר הדגל השביעי והמצופה שלה – OnePlus 6. כמיטב המסורת, הסמארטפון מלווה בהבטחה שיהיה “קוטל מכשירי הדגל” החדש בשוק, שאמור לשלב בין תג מחיר אטרקטיבי עם מפרט מרשים. OnePlus 6 אכן כולל מפרט עשיר, אך מחירי הדגמים השונים צמחו עם השנים ומתקרבים יותר ויותר לאלו של מכשירי הדגל של היצרניות המובילות.

אריזתו של OnePlus 6 דומה מאוד לזו שהגיעה עם מכשיריה הקודמים של החברה, בעיקר בזכות שילוב הצבעים לבן-אדום המייצגים את המותג. חווית פתיחת הקופסה תמיד מרגישה טובה וגם הפעם כך המצב, כאשר OnePlus דאגה לצ’פר אותנו עם מגן למכשיר באריזה המגיעה מטעם היבואן הרשמי בישראל, Cell Now. האריזה אינה מכילה אוזניות או מתאמים למיניהם, אך הדבר אינו מפריע לנו.

אריזת ה-OnePlus 6 כוללת:

  • מכשיר OnePlus 6
  • מטען שקע קיר Dash Charger לטעינה מהירה
  • כבל USB A ל-USB C
  • כיסוי מגן שקוף
  • ספרות \ כתב אחריות
OnePlus 6 (צילום: אוהד צדוק, גאדג'טי)
OnePlus 6 (צילום: אוהד צדוק, גאדג’טי)

חווית הפתיחה של OnePlus מוכרת מאוד למי שניסה דורות קודמים בסדרה: אריזה אדוקה ומעט קשה לפתיחה, בעוד הקרטון הקשיח והטקסטורה שלו משדרים מידה מסויימת של יוקרה למרות המראה הפשוט יחסית. הצבע האדום בתוך הקוספה של וואן פלוס תמיד היה חביב עלינו וכך גם הפעם. עם הפתיחה, לאחר מאבק קל, תראו ראשית את OnePlus 6, בעוד תחתיו מתחבאים להם שאר האביזרים הכוללים את הכבל ומטען הקיר. אל תפספסו את הקופסה הדקה של הספרות, כי בפנים תמצאו את כיסוי המגן למכשיר ומחלץ הסים.

העיצוב של וואן פלוס 6 מעט בנאלי ושגרתי – בדיוק מה שתצפו ממכשיר דגל בשנת 2018. זכוכית משני הצדדים וחריץ במסך מלמעלה (איפה שהמצלמה הקדמית). האמת, מדובר במכשיר נאה מאוד, קשה להתלונן על מראהו ובו זמנית הוא אינו מעורר השראה. עם תג המחיר שעולה כל שנה, אנחנו מצפים מוואן פלוס למשהו אולי קצת יותר ייחודי ומעניין.

על הבנאליות של העיצוב מכפרת מערכת ההפעלה, גם היא בנאלית, אבל במובן הכי טוב של המילה. Oxygen OS (הרום של OnePlus) היא הגרסה הכי נקייה שתמצאו במכשירי אנדרואיד אותם גוגל אינה מייצרת, חוויה שאנחנו מאוד אוהבים. התוספות התוכנתיות ב-OnePlus 6 מעטות, אך ראויות להערכה ורק משפרות את גרסת אנדרואיד המקורית.

OnePlus 6 (צילום: אוהד צדוק, גאדג'טי)
OnePlus 6 (צילום: אוהד צדוק, גאדג’טי)

בישראל יימכר המכשיר החל מתחילת חודש יוני דרך היבואן הרשמי, Cell Now, במחירים הבאים:

  • OnePlus 6 עם זיכרון 6GB RAM ונפח אחסון 64GB במחיר 2,599 שקלים.
  • OnePlus 6 עם זיכרון 8GB RAM ונפח אחסון 128GB במחיר 2,799 שקלים.
  • OnePlus 6 עם זיכרון 8GB RAM ונפח אחסון 256GB במחיר 3,099 שקלים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים