היסט(ו)ריה: סמסונג מכרה שלושה מיליון מכשירי Samsung Galaxy S II תוך 55 ימים

עובר על סמסונג משהו טוב בזמן האחרון, מאז ההצלה הפנומנלית של החברה עם ספינת הדגל הקודמת שלה – Samsung Galaxy S. סמסונג לא נחה על זרי הדפנה וכבר כובשת פסגות חדשות עם ה-Galaxy S II. הגלקסי S2 נחטף מהמדפים עם מכירות של 3 מיליון יחידות תוך 55 ימים – לשם השוואה לדגם הקודם לקח 85 ימים בכדי להגיע לכמות מכירות מרשימה זו, כאשר לאחר מספר חודשים הגיע המכשיר לשיא של 10 מליון יחידות. בעקבות הנתון המדהים מסתמן כי חוד החנית החדש של החברה עתיד לגרום למספרים של קודמו להראות קטנים במיוחד.

לשם המחשה של כמות המכשירים שנמכרו, ניתן לחשב כי בכל 1.5 שניות נמכר מכשיר סמסונג גלאקסי אס 2, בהחלט נתון מרשים לכל הדעות (שבטוח מעלה חיוך לבעלי המניות של סמסונג). הנתונים הללו הופכים את המכשיר הנוכחי לסמארטפון שנמכר הכי מהר אצל חברת סמסונג, וזאת טרם הגעתו של המכשיר המיוחל לאדמת ארה”ב וככל הנראה למפעילה הסלולרית AT&T (המזוהה במיוחד עם ה-iPhone).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים