הוכרז: LG V35 ThinQ – עם מסך OLED בגודל 6 אינץ’ ו-6GB RAM במחיר 900 דולר

LG V35 ThinQ (באדיבות LG אלקטרוניקס) LG V35 ThinQ (באדיבות LG אלקטרוניקס)

חברת LG אלקטרוניקס חשפה היום (ד’, 30.5) מכשיר דגל חדש, ה-LG V35 ThinQ, אשר מהווה עדכון על פני דגמי ה-V30 וה-V30s ThinQ שהציגה החברה בשנה שעברה ולוקח השראה מדגם ה-LG G7 ThinQ שהוצג מוקדם יותר החודש וצפוי להגיע לישראל בעוד פחות משבועיים. את הסמארטפון החדש מציגה החברה בשני דגמים, הראשון בהם הינו LG V35, המציע אחסון בנפח 64 גיגה-בייט, והשני, LG V35 Plus, מציע רכיב אחסון גדול יותר של 128 גיגה-בייט.

עיצובו של דגם ה-LG V35 כולל זכוכית משני צדדיו, כאשר בחלקו הקדמי נמצא מסך OLED FullVision בגודל 6 אינץ’ המציע רזולוציית תצוגה +Quad HD בפריסה של 1440×2880 פיקסלים ובפורמט 18:9. המסך החדש מציע תמיכה בתקן HDR10. בדומה לדגמים אחרים של החברה, גם דגם זה מציע תמיכה בתקן IP68 להגנה מפני מים ואבק וכן את זכוכית המגן Gorilla Glass 5 המגנה על המסך. בנוסף, עבר המכשיר מבחנים על מנת לעמוד בתקן הצבאי המחמיר MIL-STD 810G לעמידות בפני שימוש בתנאים קשים.

על מנת שתוכל להעצים את חוויית השמע במכשיר, מוסיפה LG לדגם ה-V35 ThinQ מערך אודיו מתקדם הכולל רכיב Hi-Fi Quad DAC להמרת אותות דיגיטליים לאנלוגיים, זאת לצד תמיכה בסאונד בשלושה מימדים עם DTS:X וקישוריות בלוטות’ 5.0. החברה מציינת תמיכה גם בטכנולוגיית זיהוי הקול SFFVR (ר”ת Super Far Field Voice Recognition) המאפשרת גישה לעוזרת הקולית החכמה Google Assistant ממרחק של עד 5 מטרים בהוראה קולית, אפילו אם קיימים רעשים בסביבת המכשיר.

LG V35 ThinQ (באדיבות LG אלקטרוניקס)
LG V35 ThinQ (באדיבות LG אלקטרוניקס)

מפרט טכני

חברת LG כבר הציגה את יכולות ה-AI שמקנות למכשיר זה את השם ThinQ, כשם פלטפורמת הלמידה העמוקה של החברה, עם דגמי ה-V30s וכן עם ה-LG G7 ואלו מגיעים כעת גם למכשיר החדש, אך השדרוג העיקרי שלו על פני קודמיו, ה-V30s, ה-V30 ואף ה-LG G7 נמצא בצד המפרט הטכני.

הדגם החדש משלב את מערכת העל שבב Snapdragon 845 לצד זיכרון פעולה בנפח 6GB RAM ורכיב אחסון בנפח של 64GB לדגם ה-V35 ו-128GB לדגם ה-V35 פלוס. בצד הסוללה נמצא תמיכה בטעינה מהירה בטכנולוגיית Quick Charge 3.0 וכן בטעינה אלחוטית, כאשר קיבולת עבודה של הסוללה עומדת על 3,300mAh.

המצלמות המשולבות בדגמי ה-LG V35 וה-V35 Plus כוללות זוג חיישני 16 מגה-פיקסל, הראשי בין השניים מציע מפתח צמצם f/1.6 וזווית צילום של 71 מעלות, בעוד החיישן המשני מציע מפתח צמצם f/1.9 וזווית צילום רחבה בת 107 מעלות. בדומה למכשיר ה-LG G7 לפניו, גם דגם זה תומך ב-AI CAM, פונקציה המאפשרת מעבר בין 19 מצבי צילום שונים שיעזרו להתאים את הגדרות הצילום לסצנה המצולמת. בנוסף, ניתן למצוא במכשיר גם אפשרות להעצמת התאורה בזמן הצילום, לשם תפיסת פרטים באיכות גבוהה יותר גם בתנאי תאורה נמוכה.

LG V35 ThinQ (באדיבות LG אלקטרוניקס)
LG V35 ThinQ (באדיבות LG אלקטרוניקס)

מצלמת הסלפי בקדמת המכשיר מגיעה עם חיישן 8 מגה-פיקסל ואפשרות לצילום בזווית רחבה של 80 מעלות ותומכת בצילום תמונות עם אפקט הבוקה (Bokeh), אפשרות הזמינה גם דרך מערך הצילום הראשי הממוקם בגב המכשיר.

את הסמארטפון החדש תשיק LG באופן מובנה עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 8.0 אוראו ובצבעים שחור ואפור-פלטינה, כאשר זה יגיע תחילה לשוק האמריקאי, שם יהיה זמין כבר עם תחילת חודש יוני במחיר של 900 דולר. בשלב מאוחר יותר יושק המכשיר בשווקים נבחרים נוספים באסיה, המזרח התיכון ובאפריקה. בשלב זה לא ידוע האם יושק המכשיר בעתיק גם בישראל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים