הוכרז: Xiaomi Mi Band 3 – צמיד כושר חכם עם מסך מגע ומחיר אטרקטיבי

Xiaomi Mi Band 3 (תמונה: Xiaomi) Xiaomi Mi Band 3 (תמונה: Xiaomi)

לאחר שהכריזה לפני כשנתיים על דגם ה-Mi Band 2, כעת, מכריזה חברת שיאומי (Xiaomi) על ממשיך דרכו הנקרא Mi Band 3. הדגם החדש מגיע עם מסך משופר וגדול יותר הכולל כפתור בתחתית, זאת יחד עם עמידות בפני מים ואבק תחת תקן מחמיר וסוללה בקיבולת גבוהה יותר המאפשרת שמירה על אורך חיי הסוללה.

בחזית הצמיד נמצא מסך OLED בגודל 0.78 אינץ’ בעל פריסת פיקסלים של 128 על 80. מידותיו של הצמיד עומדות על 17.9×46.9 מילימטרים בזמן שעוביו מסתכם ב-12 מילימטרים ומשקלו בכ-20 גרם. גופו של הצמיד עמיד בפני מים ואבק בתקן ATM5 המעניק לו הגנה מפני מים עד לעומק של 50 מטרים.

Xiaomi Mi Band 3 (תמונה: Xiaomi)
Xiaomi Mi Band 3 (תמונה: Xiaomi)

בגזרת השימושים היום-יומיים, הצמיד מציע אפשרויות כמו מענה וניתוק שיחות, הצגת הודעות, שעון מעורר, הצגת תחזית מזג האוויר, ספירת צעדים, מעקב אחר דופק הלב, מצב נא לא להפריע, התרעה על אירועים קרובים, אפשרות למציאת הסמארטפון באמצעות הצמיד ועוד. בנוסף לכך, הצמיד גם יזכיר לכם לשבת כחלק מהמערך הבריאותי ומעניק תמיכה בעדכונים דרך האוויר.

על זמן השימוש תהיה אחראית סוללה בקיבולת 110 מילימאפר/שעה, אשר עתידה להעניק למשתמשיה זמן שימוש ארוך במיוחד של כ-20 ימים, על פי הגדרות היצרן. את הצמיד החכם תוכלו למצוא תחת תג מחיר של כ-26 דולר לגרסה הרגילה וכ-31 דולר לגרסה המגיעה עם שבב NFC. הצמיד מגיע בצבעים שחור, כחול ואדום בעוד שתאריך ההשקה אינו ידוע בשלב זה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים