גאדג’טי LIVE: מסיבת העיתונאים של סאני תקשורת – Galaxy S II מגיע לישראל

חברת סאני תקשורת, יבואנית מכשירי הסלולר והטאבלטים של סמסונג, הכריזה לפני זמן קצר במהלך מסיבת עיתונאים על בואם של ה-Galaxy S II וה-Galaxy Pro ארצה. הטאבלטים של סמסונג נמצאים גם כן באירוע – Galaxy Tab 10.1 ו-Tab 8.9, כאשר החברה מאשרת כי כבר באוגוסט יושקו בישראל עם גרסת אנדרואיד 3.1 Honeycomb. הגלקסי S2 כבר הפך ללהיט העולמי הגדול ביותר של סמסונג, זאת טרם הגעתו לשוק חשוב כמו ארה”ב, אולם גם בישראל המכשיר הגלקסי S הראשון נחשב לאחד מהלהיטים הגדולים ביותר של חברות הסלולר.

הגלקסי S II מושק בישראל באופן רשמי ובמהלך החודש יגיע למפעילות, להזכירכם ההמכשיר מריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד 2.3 עם ממשק המשתמש TouchWiz 4.0 של החברה, מצוייד בפלטפורמת Exynos (המיוצרת על ידי סמסונג) הכולל מעבד כפול ליבה 1.2Ghz ומאיץ גרפי בעל ארבע ליבות מדגם Mali 400MP, זיכרון פנימי של 1GB RAM, מסך 4.27 אינץ’ מסוג Super AMOLED Plus ברזולוציה של 800X480, זוג מצלמות – אחורית בעלת חיישן 8 מגה-פיקסל (עם צילום HD 1080p) וקדמית ברזולוציית 2 מגה-פיקסל לשיחות וידאו, בלוטות’, GPS ועוד. עוצמת העיבוד של ה-Galaxy S II מאפשרת לו לצלם ולנגן תכני Full HD, ובאמצעות אפליקציית ה-AllShare מבוססת ה-DLNA, לשתף תכני מולטימדיה באמצעות WiFi. המכשיר תומך ברשתות HSDPA+ שלאחרונה מוגדרת בעולם כדור רביעי, זאת מאז שהגיע למהירות של 21Mbps.

לצד ה-Galaxy S II נוכח באירוע גם ה-Galaxy Pro שיושק במהלך החודש ברשת פלאפון, אח נוסף למשפחת הגלקסי של סמסונג המגיע עם מקלדת QWERTY מלאה משולבת עם מסך מגע ומריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד. הגלקסי פרו מיועד בעיקר למגזר העסקי, שלרוב אוהבים מאוד את המקלדת המלאה.

 

בשורה מעניינת מאוד שיוצאת מסאני במהלך מסיבת העיתונאים, היא מכירה בשוק הפתוח של חלק מהמכשירים, כאשר קבלנו אישור על כך שיהיה ניתן לרכוש את ה-Galaxy S II ישירות מסאני כמכשיר פתוח. כמו כן, שמחנו לשמוע כי הטאבלטים של סמסונג, ה-Galaxy Tab 10.1 וה-Galaxy Tab 8.9, צפויים להגיע בגרסאות WiFi בלבד שימכרו גם בשוק הפתוח.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים