הוכרזה: סדרת LG Q Stylus – עם מסך 6.2 אינץ’ ועט סטיילוס

LG Q Stylus (תמונה באדיבות LG אלקטרוניקס) LG Q Stylus (תמונה באדיבות LG אלקטרוניקס)

יצרנית הסמארטפונים הדרום קוריאנית LG אלקטרוניקס ממשיכה להרחיב את קו המוצרים שלה בסדרת הסמארטפונים LG Q עם שלושה מכשירים חדשים, ה-LG Q Stylus, Q Stylus Plus ו-Q Stylus Alpha, שיגיעו עם תמיכה בעט סטיילוס המאפשר כתיבה טבעית של פתקים על המסך גם כשזה כבוי, תפיסת צילומי מסך של תמונות וגם של וידאו ויצירת תמונות GIF מונפשות בקלות.

המכשירים בסדרה החדשה מגיעים עם גוף העשוי מתכת ותומכים בתקן IP68 (פרט לדגם ה-Alpha) לעמידות בפני מים ואבק וכן בתקן העמידות MIL-STD 810G המחמיר של הצבא האמריקני. בנוסף, תומכים שלושה הדגמים ב-DTS:X 3D לשמע בצליל היקפי (Surround) דרך אוזניות ומגיעים עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 8.1 אוראו ותמיכה בגוגל אסיסטנט.

בחלקם הקדמי ניתן למצוא מסך FullVision ענק בגודל 6.2 אינץ’ בעל רזולוציית תצוגה +Full HD בפריסה של 1080×2160 פיקסלים, כאשר בראש התצוגה ממוקמת מצלמת סלפי עם זווית צילום רחבה דרך חיישן 8 או 5 מגה-פיקסל (תלוי איזור) בדגמי ה-Q Stylus וה-Q Stylus Plus ו-5 מגה-פיקסל בדגם ה-Q Stylus Alpha. מצב צילום פורטרט יאפשר את יצירת אפקט הבוקה בזמן צילום תמונות סלפי.

LG Q Stylus (תמונה באדיבות LG אלקטרוניקס)
LG Q Stylus (תמונה באדיבות LG אלקטרוניקס)

את המפרט מובילה מערכת על שבב מדגם לא ידוע המשלבת מעבד בעל 8 ליבות בתדר של 1.8GHz או 1.5GHz (תלוי איזור), זיכרון 4GB RAM ואחסון של 64GB בדגם ה-Q Stylus Plus ו-3GB RAM עם אחסון בנפח 32GB בדגמי ה-Q Stylus ו-Q Stylus Alpha עם אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס מסוג microSD (עד 2TB).

המצלמה הראשית במכשירים תגיע עם חיישן 16 מגה-פיקסל ראשי, פרט לדגם ה-Alpha שיציע מצלמת 13 מגה-פיקסל. בנוסף, תציע המצלמה הראשית תמיכה בזיהוי פאזה עבור פוקוס אוטומטי (PDAF) שישפר את מהירות הפוקוס במצלמה בעד 23 אחוז בהשוואה לפוקוס סטנדרטי, לדברי החברה.

הסוללה במכשיר, המגיעה בקיבולת של 3,300mAh, תיטען דרך מחבר USB-C ותציע תמיכה בטעינה מהירה. בצד הקישוריות נמצא תמיכה ב-LTE, בבלוטות’ 4.2, ב-NFC וב-WiFi בתקן 801.11b/g/n ובגב דגמי ה-Q Stylus נמצא חיישן זיהוי ביומטרי לטביעות אצבע.

את המכשירים תשיק החברה בארה”ב ובאסיה עוד החודש ובשווקים נוספים בעולם במהלך הרבעון השלישי, כאשר דגם ה-Q Stylus Plus יוצע בצבעים שחור, כחול מרוקני וסגול, דגם ה-Q Stylus בצבעים שחור וכחול מרוקני ודגם ה-Q Stylus Alpha בצבע הכחול מרוקני בלבד. בשלב זה לא מסרה LG אלקטרוניקס את התמחור בו תציע את הדגמים החדשים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים