טושיבה חושפת את Qosmio F750 3D, מחשב תלת מימד ללא משקפיים

רק לאחרונה ניסו (ועדיין לא סיימו) להרשים אותנו ביכולותיהם מכשירי התלת-מימד של LG ו-HTC, הלוא הם Optimus 3D ו-EVO 3D (בהתאמה) וכעת מגיעה תורה של החברה היפנית טושיבה לנסות ולהרשים אותנו עם מכשיר חדש – רק שהפעם מדובר במחשב נייד חזק ועוצמתי.

Qosmio F750 3D מציג לטענתה של טושיבה הישג משמעותי – מדובר במחשב הראשון שזמין באופן מסחרי המאפשר צפייה בתכני דו ותלת-מימד בו זמנית. זאת אומרת שניתן לדוגמא לצפות בתכני תלת-מימד בחלון אחד ובחלון האחר, בו-זמנית, ניתן לגלוש באינטרנט בדו-מימד. בנוסף, מאפשר המחשב החדש להמיר קטעי וידאו בזמן אמת מדו-מימד לתלת-מימד, כלומר שלא יהיה צורך להמתין עד להמרה כלשהי לתלת-מימד, מיד עם הפעלת הסרט הדו-מימדי – הוא יוצג בתלת-מימד.

מעבר ליכולות התלת-מימד, מצויד המחשב גם במצלמת רשת HD המסוגלת לעקוב אחרי פניו של הצופה וזאת על מנת לאפשר לו להתאים את תנוחתו אל מול מסך המחשב, כך שיתקבל איזור צפייה תלת-מימדי ללא נקודות מתות. בכדי לשפר את חווית הצפייה במולטימדיה, מאובזר המחשב גם ברמקולים סטריאופוניים מובנים של harman/kardon ו-Dolby Advanced Audio, המספקים למשתמש “חוויה קולנועית אמיתית”, לטענת החברה.

מחשב ה-Qosmio F750 3D ממחיש בצורה משולמת את האופן שבו טושיבה מנצלת את המומחיות הניכרת שלה במחקר ופיתוח להפיכת טכנולוגיות ויישומים חדשניים למוצרים אמיתיים“, אומר מרקו פרינו, מנכ”ל חטיבת המוצרים הדיגיטליים של טושיבה באירופה, עוד הוא הוסיף כי “דגם חדש ומעולה זה מציע את הטכנולוגיה החדישה ביותר שחובבי מולטימדיה מצפים לה“.

מפרט המחשב
מסך LCD Full HD בגודל 15.6 אינץ’
מצלמת רשת באיכות HD, כולל טכנולוגיית מעקב אחר עיניים
מעבד ארבע-ליבות Intel Core i7 בתדר שעון של עד 2.90GHz
כרטיס מסך NVIDIA® GeForce GT 540M
דיסק קשיח בנפח 650GB
זיכרון RAM בנפח 6GB מסוג DDR3
קישוריות Wi-Fi b/g/n, בלוטות’ 3, 3 חיבורי USB 2.0, חיבור USB 3.0, יציאת HDMI, כונן Blu-Ray
מערכת הפעלה Windows 7 Home Premium 64bit

אם תלת-מימד עדיין לא עושה לכם את זה, תוכלו לרכוש את אותו המחשב, ללא תכונות התלת-מימד – Qosmio F750. שניהם יושקו באירופה (כולל בישראל) במהלך הרבעון השלישי של 2011.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים