גאדג’טי מסקר: Sony Xperia XZ2 – חזרה לזירה של הגדולים

Sony Xperia XZ2 (צילום: אופק ביטון, גאדג'טי) Sony Xperia XZ2 (צילום: אופק ביטון, גאדג’טי)

דגם ה-Xperia XZ2 הוא צעד נוסף מבית סוני לקראת ההגעה ליעד, אך היעד קרוב מתמיד. המכשיר שיפר פלאות את עיבוד התמונה דרך חיישן ה-19 מגה פיקסל המשולב גם בדגם הקודם, והוא מהיר מתמיד ועושה עבודה מעולה כמעט בכל היבט אפשרי. אולם, לצד הדברים הללו, גם בדגם זה סוני לא הטמיעה את היכולות האמיתיות להן היא מסוגלת, אז האם גם בלעדיהן הצליח ה-Xperia XZ2 לצלוח את הסקירה? בדקנו.

מה בקופסה?

המכשיר מגיע כשהוא מוגן בתוך קופסה אפורה לגמרי, כאשר בחזית הקופסה נמצא את השם המלא של הדגם כשמתחתיו הוטמע לוגו החברה. במידה והספקתם כבר לשכוח את השם, תוכלו לראות אותו גם בשלוש מתוך ארבעת הצדדים של הקופסה. בחלקה האחורי ניתן לגלות מידע נוסף על המכשיר עצמו בדמות פיצ’רים מרכזיים.

באריזה ניתן למצוא:

  • סמארטפון מדגם Sony Xperia XZ2
  • כבל טעינה מסוג USB Type-C
  • ראש מטען מהיר מדגם UCH 12
  • חוברת הוראות
  • אוזניות
  • מתאם משקע 3.5 מילימטרים ל-Type-C

עיצוב ואיכות בנייה

לעומת דגם הפרמיום האחרון מבית החברה, ה-Xperia XZ2 החליף את מסגרת הפלסטיק הנוצצת במסגרת אלומיניום קשיחה. המעבר לאלומיניום פתר את הבעיה העיקרית עם קודמו אשר הייתה התקלפות השכבה המבריקה מהפלסטיק, מה שהעניק מראה זול ולא איכותי. על מעבר זה ראוי לשבח את החברה על הקשבתה למשתמשים.

העיצוב הכולל מציג בפנינו את הקו העיצובי החדש של החברה בשם Ambient Flow, ולאחר שירדנו לעומק, החשיבה העיצובית במכשיר לא פחות מגאונית עם בעיה אחת קטנה. הסמארטפון מגיע עם גב המדמה בטן, בשניים מחלקיו הוא רזה, ובאמצע הוא שמנמן. דבר זה גורם לכך שהסמארטפון אינו יכול לשבת על משטח שטוח ללא תזוזה. למעשה, על גבי שולחן המכשיר הופך למעין ספינר אם רק תספקו לו דחיפה קטנה.

Sony Xperia XZ2 (צילום: אופק ביטון, גאדג'טי)
Sony Xperia XZ2 (צילום: אופק ביטון, גאדג’טי)

גבו של ה-XZ2 עשוי זכוכית מסוג גורילה-גלאס 5 בדיוק כמו חזיתו, הזכוכית המוזכרת הוכיחה את עצמה כעמידה מאוד בפני נפילות גם בדגמים הקודמים וגם בדגם הנוכחי. עוד בעיה עיצובית אותה צריכה לפתור החברה היא במיקום סורק טביעות האצבע. המעבר ממסגרת המכשיר לגבו הגיוני, אך מיקומו באמצע הגב הוא מהלך מוטעה, כשהאצבע אינה יושבת שם בנוח ותצטרכו לעתים לחפש את הסורק בזמן שאתם מנגבים את חיישן המצלמה. את חיישן הצילום מיקמה סוני מעל הסורק המוזכר כשמעל החיישן נמצא את מערך החיישנים התורמים למערך הצילום הכולל.

לצד הביקורת לעיל, העיצוב מרהיב ונעים לעין, גב הזכוכית קולט את התאורה בסביבת המשתמש ומורח אותה לאורכו ולרוחבו, מה שמעניק אפקט יוקרתי ונעים. בחזית המכשיר נמצא מסך 18:9 ארוך המעניק מראה חדשני אותו לא ראינו מסוני המון זמן. יחד עם זאת, בקדמת המכשיר שולבו גם זוג רמקולים סטריאופוניים חדשים המפיקים צליל חזק יותר בבירור מקודמיהם.

את כפתורי ויסות הווליום הושיבה החברה בחלקה הימני-העליון של המסגרת, כשאת כפתור הכיבוי וההדלקה מיקמה מעט נמוך מידי באמצע המסגרת. בנוסף לכך, נמצא גם כפתור ייעודי המזניק את המצלמה.

עוביו של ה-Xperia XZ2 עומד על לא פחות מ-11.1 מילימטרים, אך זה העובי המקסימלי בלבד, בזמן שהעובי אותו באמת תרגישו בכף היד הוא 6 מילימטרים בלבד, שהם הנקודה הדקה ביותר במכשיר הכוללת את המסגרת.

בחזרה לחזית המכשיר, מעל המסך נגלה את המצלמה הקדמית הממוקמת בצד ימין, יחד עם חיישן הקרבה ואפרכסת השמע המשמשת כרמקול נוסף.

חומרה וביצועים

את חטיבת הביצועים מתפעלת מערכת השבבים האחרונה מבית קוואלקום מדגם Snapdragon 845, זו מגיעה עם 8 ליבות, ארבע מהן מסוג Kyro 385 Gold והן הליבות העוצמתיות אשר ידאגו לתפעל את המשימות האינטנסיביות ביותר במכשיר כמו גיימינג ומולטי-טאסקינג מרובה. תדר הפעולה המירבי שלהן מסתכם ב-2.7 גיגה-הרץ.

ארבע הליבות הנוספות הן ליבות חסכוניות בחשמל מדגם Kyro 385 Silver. ליבות אלו פועלות בתדר מירבי הנמדד ב-1.7 גיגה-הרץ ואלו הן שיפעלו לרוב בזמן השימוש הרגיל במכשיר. לצידן, נמצא גם רכיב זיכרון RAM על סך 4 גיגה-בייט, זה ייקח אחריות על מערך ריבוי המשימות במכשיר בזמן שנפח אחסון העומד על 64 גיגה-בייט וניתן להרחבה.

Sony Xperia XZ2 (צילום: אופק ביטון, גאדג'טי)
Sony Xperia XZ2 (צילום: אופק ביטון, גאדג’טי)

בזמן השימוש, הסמארטפון מפגין בגאווה את כוחו, וגם בזמן משחקים אינטנסיביים כמו PUBG Mobile נהננו מחווית משחק כוללת הסובבת 60 פריימים לשנייה. עם זאת, המכשיר זריז מאוד בפתיחת אפליקציות אף יותר מקודמיו, אך לא באופן משמעותי. זיכרון הפעולה סיפק ביצועים זהים כשזה הצליח לשמור כ-6-7 פעולות בו זמנית בזיכרון, אך לא יותר מכך.

מסך ותצוגה

המסך של ה-Xperia XZ2 מגיע בגודל 5.7 אינץ’ בתצורת אורך:רוחב חדשה של 18:9, את התצורה המוזכרת סוני לא טרחה לשלב במכשיריה הקודמים וזה הוא המכשיר הראשון בו משלבת החברה את התצורה הזו. בנוסף לכך, הרזולוציה קיבלה קפיצה קטנה וכעת מסתכמת ב-+Full HD ובפריסה של 2160 על 1080 פיקסלים.

סוג הפאנל המשולב הוא IPS LCD, כך שלא נמצא כאן את פיצ’ר המסך הדולק תמיד החסכוני, אך סוני דאגה לאפשר למשתמש להנות מפיצ’ר ה-Ambient Display המאפשר הצגה של ההתראות והשעה ברגע שתרימו את המכשיר מהשולחן או תבצעו תנועה דומה של נענוע המכשיר באוויר.

תצוגת המסך מציגה צבעים מדויקים, יחד עם בהירות מספקת לצד תמיכה ב-HDR, ספקטרום צבעים רחב יותר ופרטים נוספים בצללים. בנוסף לכך, המסך נהנה משילוב מנוע ה-X-Reality ומטכנולוגיית ה-Triluminos display הממפה צבעים מתוך פלטה מובנית ועל ידי כך דואגת לספק למשתמש צבעים סופיים טבעיים ומציאותיים.

Sony Xperia XZ2 (צילום: אופק ביטון, גאדג'טי)
Sony Xperia XZ2 (צילום: אופק ביטון, גאדג’טי)

בחלקת האפשרויות לשינוי, נמצא בהגדרות המכשיר תחת קטגוריית התצוגה את האופציה למשחק עם צבעי ה-RGB, זאת יחד עם אפשרות לבחירה בין שלוש אופציות של רמת עזות הצבעים. עם זאת, גם המסך מתעשר ממערכת הרטט הדינמי אותה משלבת החברה לראשונה במכשיריה ומעניקה למשתמש ממד נוסף של חוויית תכנים דרך הסמארטפון.

מערכת הפעלה וממשק משתמש

מערכת ההפעלה הרצה על ה-Xperia XZ2 היא אנדרואיד 8.0 אוראו, ותמצאו בה את מיטב הפיצ’רים כמו מסך בתוך מסך (PIP), אופציה ללחיצה ארוכה על יישום לאפשרויות נוספות וביצוע פעולות פנימיות ועוד. עם זאת, על המערכת רץ הלאנצ’ר המובנה של סוני הנקרא Xperia Home, אותו משדרגת החברה משנה לשנה אך עיצובו הכללי אינו משתנה.

הממשק קליל מאוד וקרוב למדי למערכת ההפעלה הנקייה לגמרי. הוא מגיע עם תוספת אפשרויות כלאנצ’ר וכממשק דרך הגדרות המכשיר. עם זאת, הוא לא גרם לתקיעות בחוויית המשתמש עצמה כלל והרגיש קל לתפעול מהרגע הראשון. בנוסף לכך, ברגע שתפעילו את המכשיר לראשונה, בווילון ההתראות תופיע התרעה כי יש לבצע פעולה חשובה על מנת להשלים את חוויית השימוש.

Sony Xperia XZ2 (צילום: אופק ביטון, גאדג'טי)
Sony Xperia XZ2 (צילום: אופק ביטון, גאדג’טי)

ההתראה אשר הופיעה בחלון ההתראות שלנו שולחת אותנו לחלון בחירת אפשרויות חדש. את חלון האפשרויות החדש קיבלנו כהפתעה, במקום להתקין את אפליקציות הצד השלישי באופן מובנה, סוני מאפשרת למשתמש לבחור בעצמו אילו אפליקציות הוא רוצה להתקין ואילו לא.

מולטימדיה

חוויית המשתמש מבחינת מולטימדיה היא כמעט החוויה האולטימטיבית. המכשיר משלב אופציות כמו תמיכה ב-DSEE HX להעצמת איכות האודיו, אפשרויות ליצירת פרופילי שמע אישיים המותאמים לאוזניות ומשחק אישי עם רמות הבאסים והעומק דרך האקוולייזר המובנה. אפשרויות אלו מגיעות לצד שילוב טכנולוגיית ה-Clear BASS של החברה אשר מספקת באסים נקיים ועוצמתיים.

וזה לא נגמר כאן. בהגדרות המכשיר תוכלו למצוא גם את האפשרות להדלקת ה-+Clear Audio אשר משפרת את חוויית הסאונד ברמקולים. אך לעומת הבאזז הנוצר מהטכנולוגיה, לא מרגישים שינוי משמעותי באיכות הסאונד המופקת דרך הרמקולים באמצעות טכניקה זו.

לעומת זאת, סוני מעידה כי הרמקולים החדשים חזקים בכ-20 אחוזים מהרמקולים של המכשירים הקודמים. את הטענה הזו נוכל לאשר, הרמקולים אכן חזקים יותר מקודמיהם אך קפיצה נוספת ברמת החוזק לא תזיק. בנוסף לדברים הללו, נקודה לשבח לא תזיק על כך שסוני ממשיכה לשמור על מיקום הרמקולים בחזית המכשיר ולא מעבירה אותם לצד, בימים בהם רוב הרמקולים המשולבים בסמארטפונים נמצאים במסגרת.

Sony Xperia XZ2 (צילום: אופק ביטון, גאדג'טי)
Sony Xperia XZ2 (צילום: אופק ביטון, גאדג’טי)

השמע המגיע מאפרכסת השמע בזמן שיחה הינו טוב למדי, ברמות מספקות שאינן מזיקות לאוזן. כך גם השמע היוצא מזוג הרמקולים, אשר נעים לאוזן, אינו חזק מידי אך אינו חלש מידי ונמצא בנקודה שכזו אשר אינה לוקחת סיכונים ביצירת שמע צורם. לצד הנאמר לעיל, המכשיר אינו מציע יציאת 3.5 מילימטרים לאוזניות ומגיע עם מתאם בין בין חיבור האוזניות למחבר USB Type-C.

הדובדבן שבקצפת בקטגוריה זו היא מערכת הרטט הדינמי החדשה של החברה, זו מעניקה למשתמש רטט כתגובה על מה שקורה במכשיר באותו הרגע. לדוגמה, ברגע שתשמעו שיר עם באסים או צלילים בעלי עומק, המערכת תרטוט כדי לספק לכם מימד נוסף של הרגשה מהשיר עצמו שתגרום לכם להתחבר אליו ברמה שלא הכרתם.

מצלמה

על הנייר, החיישן המשולב ב-Xperia XZ2 הוא בדיוק אותו חיישן מהמכשירים הקודמים, עם זאת, במעמד ההכרזה טענה סוני כי עבדה בשיתוף עם קוואלקום למען יצירת טכניקה לעיבוד התמונה מחדש, ששיפרה משמעותית את הצילומים המופקים מהחיישן. במעמד ההכרזה הדבר נראה כאמירה אשר לכאורה תתברר כאמירה ולא יותר מכך.

גם במקרה הזה, הופתענו. הצילומים המופקים ממכשיר ה-XZ2 פשוט נפלאים, המכשיר יודע לאזן בין הצללים לאור, יש המון פרטים בתמונה וגם הפוקוס מהיר למדי. בחזרה לנייר, רזולוציית החיישן היא 19 מגה פיקסל, בעוד גודל החיישן אינו מהמרשימים בשוק ועומד על 1/2.3 אינץ’, זאת יחד עם גודל פיקסלים של 1.22µm ומפתח צמצם של f/2.0, וקיבלנו מתכון לחיישן בינוני ועתיר פיקסלים.

קריעת נייר נוספת מתבצעת גם כאן, כפי שנאמר לעיל, הצילומים נהדרים וכעת גם ניתן לצלם הילוך סופר-איטי ב-960 פריימים לשנייה ב-Full HD. מה שמותיר את המתחרים מאחור עם רזולוציה של HD בלבד. בגזרת החסרונות, צילום ב-Full HD מעניק לכם חצי מהזמן המופק לבסוף בהילוך איטי לעומת צילום ב-HD.

בחלקת היתרונות, הסרטונים הרבה יותר חדים ומפורטים, וחוויית ה”וואו” מתקצרת אך נשמרת ומקבלת שדרוג קל עקב העלייה באיכות. עם זאת, העלייה הקלה באיכות אינה מאפשרת עדיין צילום בתנאי תאורה קשים עקב כניסת האור המזערית הפוגשת את החיישן בתנאי התאורה הנ”ל. לעומת הדברם הללו, בתנאי תאורה טובים ניתן ליצור סרטונים בקלילות ובמהירות.

פיצ’ר נוסף בגזרת הסרטונים הוא צילום סרטונים ראשון מסוגו ב-4K HDR, את המצב הנ”ל יציע לכם המכשיר באמצעות מתג להדלקה בזמן צילום ב-4K. ההבדל בין איכות הצילום ב-4K לבין צילום ב-4K HDR הוא בין ההבדלים המשמעותיים ביותר שפגשנו בתנאי תאורה קשים, המכשיר מאיר את הצללים בעודו מותיר את הצבעים טבעיים ולא עזים מידי.

מנגד, ניתן ראות קפיצות פריימים בצילום במצב המוזכר, מה שגורם לכם לא לרצות לצלם בו בשלב זה. עם זאת, כן ניתן לשער כי הבאג יתוקן דרך עדכון תוכנה וישפר את המצב. פיצ’ר נוסף מגיע בגזרת צילום התמונות ונמצא גם במכשירי החברה הקודמים הוא חיזוי הצילום. הפיצ’ר מובנה לצילום תנועה וברגע שתימצא כזו בפריים, בנוסף לתמונה שאתם תצלמו, המכשיר יאפשר לכם לבחור בין שלוש תמונות נוספות שצולמו עוד לפני שלחצתם על הכפתור.

במצב הידני של התמונות תוכלו לשלוט בפוקוס, בגרעון התמונה (ISO) הנע בין 50 ל-12,800, בערך החשיפה (EV), באיזון הלובן ובמפתח הצמצם הנע בין 1/4000 לשנייה שלמה. עוד במצב הידני בלבד, בצעד מעט לא מובן, מאפשרת סוני להדליק את מצב ה-HDR ומעלימה אותו מהמצב האוטומטי. ההסבר לכך נמצא בעובדה שהמצב האוטומטי (Superior Auto), מכיל בתוכו זיהוי סצנות מובנה המתאים את התמונות באופן אוטומטי ומכיל בתוכו מצב הנקרא Backlit המזוהה כ-HDR.

לעומת הנאמר לעיל, צילום במצב אוטומטי עם מצב ה-Backlit וצילום במצב ידני עם HDR הראה הבדל ניכר בין התמונות. בעוד שבמצב הצילום האוטומטי ניתן להבחין בפחות פרטים בצללים, במצב הידני עם HDR המכשיר פתח את הצללים אף יותר. מצד אחד, הצילומים בתנאי תאורה קשים יצאו נפלאים, עם המון פרטים ובשדרוג משמעותי מהדגמים הקודמים, מצד שני, חלקם כללו פליירים אשר הובזקו בחזרה למצלמה ויצרו מראה הפוגע מעט בתמונה.

כפי שנאמר בפסקה הקודמת, בתמונת הלילה המוצגת ניתן לראות פרטים מעולים בחלקים המזעריים בתמונה, אך האור החוזר מהמנורה יוצר פלייר משמעותי אשר התפרס בחלקה העליון של התמונה. עם זאת, גם לאחר שיפור העיבוד אשר נעשה בשיתוף עם חברת קוואלקום, גם בשלב זה ניתן להבחין בעיבוד לא קל של התמונה אך לעומת הדגמים הקודמים, העיבוד אינו גורע מהתמונה ומשתדל להוסיף.

צילום רחוב בלילה
צילום: אופק ביטון, גאדג’טי

בתמונה השנייה אשר זכתה להסתכלות עמוקה יותר, אפשר לראות כי הפוקוס נמצא בחלקה הקדמי של הכלבה, זאת כאשר המכשיר קלט כל פרט משערותיה. עם זאת, ניגודיות נמוכה יותר ופתיחה גבוהה יותר של הצללים לא הייתה מזיקה. לעומת המתחרים, סוני אינה בוחרת בשיטת מריחה, וגם במכשיר הנ”ל ניתן לראות כי החברה מחזיקה בעיבוד השומר על הפרטים בתמונה גם במחיר של גרעון הנגלה לעין.

כלבה
צילום: אופק ביטון, גאדג’טי

במעבר לחזית המכשיר, נמצא מצלמת סלפי בעלת רזולוציה של 5 מגה פיקסל במפתח צמצם f/2.2 בעוד שגודל החיישן נמדד ב-1/5 אינץ’. המצלמה מפיקה תמונות טובות בתנאי תאורה רגילים, בעוד שבתנאי תאורה קשים המצלמה אינה זוהרת וניתן לראות עיבוד משמעותי ולא מחמיא בפנים.

בשתי התמונות המצולמות כאן על מצב אוטומט, ניתן לראות כי המצלמה החליטה לבד מתי להפעיל את מצב החלקת העור, מה שמעט מפתיע בהתחשב בעובדה שלא נגענו בהגדרות במהלך הצילום, עם זאת, את המצב המוזכר כן תוכלו להדליק ולכבות דרך ממשק ההגדרות הפנימי של המצלמה.

התמונה אשר צולמה באמצעות מצב החלקת העור עושה את עבודתה נאמנה ומעלימה כל פגם בעור, בעוד שהתמונה שצולמה ללא המצב הנ”ל, מציגה את כל הפגמים בעור. ההעדפה שלנו נוטה לכיוון הצילום הטבעי מכיוון שזה מציג יותר פרטים באופן מובן מאליו ומראה את מי שאנחנו ללא פילטרים. אך בנוגע לאחרים, העניין המוזכר הוא העדפה אישית בלבד.

בנוסף לכך, במידה ואתם נמצאים בסביבה חשוכה אך עדיין מעוניין להפיק תמונת סלפי כלשהי, תוכלו להשתמש בפלאש המסך הקדמי. הפלאש הופך את המסך לצהבהב ולא ללבן לגמרי, ומאיר את הפנים שלכם בלבד בתאורה חמה. במידה ואתם חובבים של תאורה חזקה כדי להאיר גם את הסביבה, כנראה שזה לא הפתרון בשבילכם, עם זאת, תוכלו להשתמש באפליקציות צד שלישי כדי לפתור את הבעיה.

הדבר לא עוצר כאן, חובבי הצילום המושבעים מביניכם יוכלו להנות גם מעמידות המכשיר בתקן IP68 המספק הגנה מפני מים ואבק לעד 30 דקות בעומק של 1.5 מטרים. במקרים שכאלה, ניתן להשתמש בהילוך הסופר-איטי לצילומי מים ובחיזוי הצילום למען צילום תנועה בתוך מים. דבר נוסף ממנו אפשר להנות בתוך המים הוא הכפתור הייעודי לצילום, כך שבמקום לנסות לגעת במסך בתוך המים, ניתן ללחוץ עליו כדי ללכוד את הרגע.

Sony Xperia XZ2 (צילום: אופק ביטון, גאדג'טי)
Sony Xperia XZ2 (צילום: אופק ביטון, גאדג’טי)

מה לא אהבנו בנוגע למצלמה? זה הוא ממשק המצלמה. הממשק לא קיבל שדרוג עיצובי משמעותי מאז ה-Xperia Z הראשון. הוא מרגיש מיושן, וככזה, זקוק לשינוי באופן מיידי.

סוללה

הסוללה המוטמעת במכשיר ה-Xperia XZ2 מגיעה בקיבולת ממוצעת של 3180 מיליאמפר/שעה מסוג Li-Ion. בזמן השימוש שלנו, הסוללה צלחה את זמני העבודה שלה עד לשעות הערב בלבד וכדי לצלוח את היום במלואו נזקקנו לשקע קרוב. במידה ואחוזי הסוללה היו קרובים לסופם, קיבלנו עזרה ממצבי החיסכון של המכשיר, בהם מצב ה-STAMINA המוכר, אשר מגביל את ביצועי המכשיר ברמה הניתנת לבחירה בין שלוש אפשרויות אחרות.

הרמה הראשונה היא “זמן סוללה מועדף”, שמגביל את הביצועים ברמה הגבוהה ביותר, עקב השבתת הפעילויות ברקע גם לא תקבלו הודעות והתראות עקב אי סנכרון של יישומים ברקע. המצב השני הינו “חיסכון בחשמל מאוזן” וזה יגביל את הביצועים ברמה בינונית, מה שיגרום לכך שבזמן הפעלת משחקים כבר לא תקבלו את אותה כמות פריימים לשנייה, אך כנראה שאם הפעלתם את מצב ה-STAMINA, אתם כבר לא מצפים לשחק במכשיר מלכתחילה.

המצב השלישי הניתן לשימוש דרך מצב ה-STAMINA נקרא “ביצועי התקן מועדפים” וכפי ששמו מעיד עליו, ביצועי ההתקן יושפעו במידה מועטה בלבד כדי לשמור על חיי הסוללה ותרגישו בכך כמעט אך ורק בזמן משחקים עתירי גרפיקה הדורשים משאבים רבים ממערך הביצועים.

Sony Xperia XZ2 (צילום: אופק ביטון, גאדג'טי)
Sony Xperia XZ2 (צילום: אופק ביטון, גאדג’טי)

מצב החיסכון השני אותו תגלו תחת קטגוריית הסוללה בהגדרות המכשיר הוא ה-Ultra STAMINA, זה מיועד למצבים בהם אתם נתקעים מחוץ לבית, רחוקים משקעים ויודעים שגם לא תמצאו אותם בזמן הקרוב. מצב זה יגביל אתכם כמעט לגמרי בשימושי המכשיר, ותוכלו להשתמש רק באפליקציות מובנות כמו החייגן, אנשי הקשר, הודעות (מובנות), מצלמה, גלריה, הגדרות ועוד. עקב כך, לא כדאי לצפות לקבלת הודעות ב-WhatsApp כי גם שירותי האינטרנט יושבתו.

סיכום

ה-Xperia XZ2 הוא עדכון מעולה אשר מגיע כצעד נוסף בדרך ליעד. בדרך זו הוא מוסיף מימד נוסף לחוויית המשתמש עם הכרת מערכת הרטט הדינמי ומספק מצלמה איכותית יחד עם ביצועים יוצאי דופן. חיי הסוללה במכשיר אינם מהמדהימים שראינו, אך לצד תוספת מצבי החיסכון, המצב טוב יותר.

סוני סימנה המון קופסאות בדגם הזה, ובנוסף לכך, היא עדיין נמצאת בחיפושים אחר הדבר הבא, זה שיגרום לנו להחסיר פעימה. לאחר שעשתה זאת עם שבירת המחסום לצילום ב-960 פריימים לשנייה בוידאו, כעת, פונה החברה לעיצוב המכשיר ולגזרת הצילום ומנסה ליצור את הטוב ביותר, עם הצלחה גדולה אפילו באמצע הדרך.

האריזה ותכולתה
9/10
עיצוב ואיכות בניה
8/10
חומרה וביצועים
10/10
מסך ותצוגה
10/10
מערכת הפעלה
9/10
מולטימדיה
9/10
סוללה
8/10
מצלמה
9/10
9
ציון כללי   ... ולא בהכרח ממוצע

מה אהבנו
  • מצלמה
  • מסך ותצוגה
  • חוויית מולטימדיה עשירה
מה פחות אהבנו
  • עיצוב יפה אך לא פרקטי לגמרי
  • ממשק מצלמה הזקוק לרענון
  • סוללה הזקוקה לשדרוג

איפה קונים ומה המחירים?
  • יבואן רשמי (אלקטרה): 2890 שקלים
  • שוק פתוח: החל מ-2490 שקלים


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים