הוכרזו: Vivo NEX S ו-NEX A – עם מסכים נטולי שוליים וסורק טביעות אצבע מתחת למסך

Vivo NEX S (תמונה: Vivo) Vivo NEX S (תמונה: Vivo)

לאחר שעקבנו אחריהם דרך כתבת הסיכום, כעת, מכריזה חברת Vivo הסינית על זוג המכשירים הלוהט של הקיץ. עם מסכי Ultra FullView, הנושאים יחס שטח למסך מרשים למדי המסתכם ב-91.24 אחוזים מהשטח הכולל, לצד מפרט עוצמתי למדי ומערך צילום כפול, החברה הסינית מצליחה לשים סוף למרדף אחר מסכים נטולי שוליים אמיתיים.

Vivo NEX S

דגם ה-Vivo NEX S הוא הדגם המכיל בקרביו את מיטב החדשנות והפיצ’רים מ-2018. תמצאו כאן מסך נטול שוליים בגודל 6.59 אינץ’ ברזולוציית +Full HD, סורק טביעות אצבע המוטמע מתחת לפאנל התצוגה ומערכת שבבים מתקדמת, כאשר את אפרכסת השמע החליפה היצרנית תוך הטמעת טכנולוגיה המשתמשת בהקרנת הקול דרך גרימת רטט במסך. יתרה מכך, החברה טוענת כי הטכנולוגיה המשולבת במכשיר מפיקה צליל טוב ונקי יותר, המגיע עם באסים עמוקים יותר.

מערכת השבבים אותה משלבת החברה במכשיר זה מגיעה מדגם Snapdragon 845, זו מכילה מעבד 8 ליבות, ארבע הליבות הראשונות הן מסוג Kyro 385 Silver, אלו יקחו אחריות על פעולות היום-יום במכשיר וידאגו לחסוך בצריכת החשמל, בזמן שארבע הליבות הנוספות מגיעות מסוג Kyro 385 Gold וידאגו לספק את הכוח המרבי למערכת לצד הגברת המהירות בזמני פעולה אינטנסיביים.

Vivo NEX S (תמונה: Vivo)
Vivo NEX S (תמונה: Vivo)

מערך הצילום אשר הוטמע במכשיר מספק חיישן ראשי בגבם המציע רזולוציה של 12 מגה פיקסל במפתח צמצם f/1.8 ויחד עם גודל פיקסלים העומד על 1.4µm. תחתיו ממוקם החיישן המשני ברזולוציית 5 מגה פיקסל עם מפתח צמצם של f/2.4, בזמן שתפקידו הראשי הוא לשפר את איכות אפקט הפורטרט.

את המכשיר מציידת החברה ביכולות בינה מלאכותית מתקדמות כמו זיהוי סצנות שונות ומצב Super HDR אשר מאפשר צילום 12 תמונות בלחיצה אחת ומשלב אותן לתמונה אחת מאוזנת מבחינת תאורה. במערך הצילום של מכשיר ה-Vivo NEX S משולבת מצלמת הסלפי החבויה במסגרת המכשיר ברזולוציית 8 מגה פיקסל ובמפתח צמצם f/2.0, זו נשלפת מתוך גופו של המכשיר בעת השימוש.

במפרט המכשיר נמצאת סוללה בקיבולת 4000 מיליאמפר/שעה עם תמיכה בטעינה מהירה. דגם ה-NEX S מגיע עם רכיב זיכרון RAM על סך 8 גיגה-בייט עם זיכרון פנימי מובנה העומד על 256 גיגה-בייט אשר אינו ניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון.

Vivo NEX S (תמונה: Vivo)
Vivo NEX S (תמונה: Vivo)

Vivo NEX A

מכשיר ה-Vivo NEX A הוא דגם הביניים ומהווה גרסה משונמכת לדגם הבוגר. הוא מגיע עם עיצוב זהה אך ללא סורק טביעות האצבע מתחת למסך, אשר מצא בית בגבו של המכשיר, זאת בנוסף למערכת שבבים חלשה יותר ולצד רכיב זיכרון RAM בנפח נמוך יותר. כל זאת לצד תג מחיר נמוך יותר.

בחזית המכשיר נמצא מסך זהה לאחיו, עם יחס מסך-גוף של 91.24 אחוזים, ותצוגה בגודל 6.59 אינץ’ בתצורת 19.3:9. הפאנל המשולב הוא מסוג Super AMOLED ברזולוציית +Full HD ובפריסה של 2316 על 1080 פיקסלים. לעומת המכשירים הנפוצים בשוק, לא תמצאו בחזית את מצלמת הסלפי, חיישן הקרבה או כל חיישן אחר אותו אתם מכירים.

את מצלמת הסלפי מיקמה החברה במסגרת הסמארטפון, כאשר רק בזמן השימוש המצלמה תצא מהמחילה שלה ותתגלה למשתמש. המצלמה עצמה מציעה רזולוציה של 8 מגה פיקסל במפתח צמצם f/2.0. מערך הצילום הראשי במכשיר זהה לזה שמופיע בדגם ה-NEX S וכולל מצלמות 12 ו-5 מגה-פיקסל.

מתחת למכסה המנוע ניתן למצוא את מערכת השבבים Snapdragon 710 הכוללת 8 ליבות מסוג Kyro 360, המתחלקות למערך של 6 ליבות Cortex-A55 בתדר מירבי של 1.7 גיגה-הרץ וזוג ליבות נוספות מסוג Cortex-A75 בתדר מירבי של 2.2 גיגה-הרץ.

Vivo NEX A (תמונה: Vivo)
Vivo NEX A (תמונה: Vivo)

למערכת השבבים יצטרף רכיב זיכרון RAM על סך 6 גיגה-בייט, בעודו יושב לצד נפח האחסון העומד על 128 גיגה-בייט וניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון. על כל המערך המוצג לעיל תנצח סוללה בקיבולת מרשימה של 4000 מיליאמפר/שעה הנדחסת לתוך גוף בעובי 8 מילימטרים בלבד. על המערכת הפנימית תיקח אחריות מערכת ההפעלה אנדרואיד 8.0, יחד עם ממשק המתמש המתלבש עליה בשם Funtouch OS 4.0.

זמינות ומחירים

זוג המכשירים זמינים לרכישה מוקדמת דרך אתר החברה בשוק הסיני בלבד וניתן יהיה למצוא אותם בחנויות בסין החל מה-23 ביוני. תג המחיר אותו עונד ה-NEX A מסתכם בכ-625 דולרים, זאת בעוד שתג מחירו של של דגם ה-NEX S חוצה את הרף ונאמד בכ-780 דולרים.

את המכשירים תוכלו למצוא בצבע אדום ושחור, עם שקע אוזניות בחלקה העליון של המסגרת ומעטפת צבעונית המציגה צבעי RGB כאפקט חזרת התאורה לעין.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים