דיווח: טכנולוגיית ההאצה הגרפית של Huawei תגיע לרוב מכשירי החברה

שלט Huawei צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

את טכנולוגיית ההאצה הגרפית של וואווי (Huawei) פגשנו לראשונה עם הכרזת החברה על מכשיר ה-Honor Play, הסמארטפון אשר הגיע עם מפרט מרשים ובמחיר ממוצע כשהטכנולוגיה החדשה אותה שילבה היצרנית במכשיר היא הנקודה היוצאת דופן בו. טכניקת ההאצה הגרפית מסוגלת להגיע גם למכשירים אחרים של החברה דרך עדכון תוכנה, וזו הדרך בה היא תפיץ את השיפור למכשיריה השונים.

בחלקת המספרים מצהירה וואווי על שיפור של 60 אחוזים בחיסכון בצריכת כוח העיבוד, לצד 30 אחוזי חיסכון נוספים בצריכת החשמל. ההאצה הגרפית המדוברת תעבוד יחד עם המאיץ הגרפי Mali מבית ARM המוטמע במכשיריה, זאת בעוד שהטכנולוגיה יכולה להשתלב במכשירים מסוף שנת 2016 והלאה. נכון לשלב זה, המכשיר הישן ביותר אשר יקבל את העדכון יהיה Huawei Mate 9 אשר הוכרז בנובמבר 2016.

ראשונים לקבל את העדכון מתייצבים ה-Huawei Mate 10, יחד עם ה-Huawei Mate 10 Pro וה-Huawei Honor View 10, אלו יקבלו את עדכון התוכנה עד סוף החודש הנוכחי. מיד אחריהם נמצא את סדרת ה-P20 במלואה, לצד ה-Nova 2S, מכשיר ה-Glory 10 וסדרת הטאבלטים Mediapad M5, זאת בזמן שהמכשירים המוזכרים יקבלו את עדכון התוכנה כבר בחודש יולי.

ולהלן החלוקה המלאה לפי חודשים/מכשירים:

סוף חודש יוני: Huawei Mate 10, Mate 10 Pro, Honor View 10

חודש יולי: Huawei P20, P20 Pro, P20 Lite, Mate RS Porsche Design, Nova 2S, Honor 10 וסדרת הטאבלטים מסוג MediaPad M5

חודש אוגוסט: Huawei nova 3e, Enjoy 8 Plus, Enjoy 7S, Mate 10 Lite, Honor 9 Lite, Honor 7X

חודש ספטמבר: סדרת ה-Huawei Mate 9 בשלמותה

חודש אוקטובר: סדרת ה-Huawei P10 כולה, יחד עם ה-Honor 9 וה-Honor 8 Pro.

חודש נובמבר והלאה: מכשירים אחרים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים