חברת Huawei רושמת פטנט למסך נטול שוליים בתצורה חדשה

שלט Huawei צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

ככל שאנחנו מתקרבים למועד ההכרזה על דגם ה-Huawei Mate 20, כך מתגלים פרטים חדשים אודות המכשיר. פטנט חדש אותו רשמה החברה מציין כי וואווי מעוניינת להיפטר לחלוטין מהשוליים הצידיים, ועל פי המוצג בו ניתן לראות כי שלבי הבנייה פשוטים למדי וכוללים העזרות בדבק דו צדדי על מנת להדביק את לוחות המתכת למבנה הראשי של הסמארטפון.

בתרשים הראשון נוכל לראות כי החברה מציגה זוג לוחות מתכת, כאשר המבנה הראשי נמצא באמצע, מעליו ימוקם המסך בעוד שזוג הלוחות יחד עם המבנה הראשי והמסך ירכיבו את המוצר הסופי. השאלה העולה מהפטנט היא מדוע וואווי מעוניינת להיפטר אך ורק מהשוליים הצידיים ולא מהשוליים המקיפים את כל חלקי המסך.

Huawei Patent (תמונה: Letsgodigital)
Huawei Patent (תמונה: Letsgodigital)

ענקית הטכנולוגיה הסינית מציינת כי בנייה שכזו אינה פוגמת באפשרות שהמכשיר יהיה עמיד בפני מים ואבק, זאת באמצעות שימוש בדבק חזק במיוחד המהדק בין הרכיבים לחלוטין. לצד הדברים הללו, נודע לנו כי החברה הזמינה מסכים בגודל 6.9 אינץ’ לשימוש בדגם ה-Huawei Mate 20, אלו משתמשים בטכנולוגיית Super AMOLED ומגיעים בתצורת אורך:רוחב של 18:9.

יתרה מכך, הסמארטפון החדש חלף בעבר באפליקציית הבנצ’מארק AnTuTu תוך קבלת ציון אסטרונומי של כ-356 אלף נקודות. עקב כך הותיר מאחוריו ה-Mate 20 את כל מכשירי הדגל האחרונים אשר יצאו לשוק, וביניהם נמצא את סמארטפון ה-+Galaxy S9 העוצמתי של סמסונג, יחד עם ה-iPhone X המשלב את שבב העיבוד A11 Bionic של אפל.

Huawei Patent (תמונה: Letsgodigital)
Huawei Patent (תמונה: Letsgodigital)

 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים