מכשירי LG V30 החלו לקבל את עדכון אנדרואיד 8.0 אוראו בישראל

LG V30 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) LG V30 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

לאחר שהוכרז בחודש ספטמבר עם גרסת האנדרואיד 7.1.2 נוגט, מקבל כעת סמארטפון ה-LG V30 את העדכון המיוחל לאנדרואיד 8.0 אוראו בישראל. העדכון המופץ בשלב זה בישראל מצא את דרכו למכשירים בקוריאה כבר בסוף חודש דצמבר של השנה הקודמת ולאחר מכן הגיע גם למדינות כמו איטליה וארצות הברית בין החודשים מרץ לאפריל. ממספר דיווחים שקיבלנו מכם הגולשים (תודה!) ומפרסום רשמי של הנציגה המקומית בעמוד הפייסבוק, אנו למדים כעת כי העדכון החל להגיע לכלל דגמי ה-V30 הנמכרים ביבוא רשמי בישראל.

העדכון הגלובלי הביא עמו למשתמשיו של המכשיר את הפיצ’רים החדשים מבית החברה, אלו עובדים בזכות בינה מלאכותית המוטמעת בעדכון. בנוסף לכך, נמצא בגרסה החדשה גם שיפור בצילום בתנאי תאורה קשים במצלמה, יחד עם יבוא מצב ה-AI מהמכשירים החדשים יותר של החברה הכוללים את תג ה-ThinQ. מצב הבינה המלאכותית מאפשר זיהוי של האובייקט המצולם, ומתאים את הגדרות הצילום לפי הסצינה המצולמת.

את עדכון תכונות ה-AI הבטיחה LG עבור משתמשי דגמי ה-V30 עם הצגתו של דגם ה-V30 ThinQ שהוצג בחודש פברואר 2018, וכעת מגיע עדכון זה, כמובטח, גם לבעלי הגרסה הוותיקה יותר של המכשיר.

LG V30 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
LG V30 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

עקב העדכון לגרסת האנדרואיד החדשה, מצטרף דגם ה-LG V30 ל-4.9% מכלל מכשירי האנדרואיד המריצים את גרסת האנדרואיד 8.0 אוראו. לנתונים אלו מוסיפה גוגל כי 0.8 אחוזים מהמכשירים מריצים את גרסת האנדרואיד 8.1 אוראו, כך על פי העדכון האחרון שפירסמה החברה בתחילת חודש מאי 2018.

את כתר הפופולריות עונדת גרסת האנדרואיד 6.0 מרשמלו, עם מספר אחוזים העומד על 25.5%, כאשר מיד אחריה נמצאת אנדרואיד 7.0 נוגט עם 22.9 אחוזים. במקום השלישי במעמד הפופולריות זוכה גרסת האנדרואיד 5.1 לוליפופ, כשזו מחזיקה בנתח שוק של 17.6 אחוזים. נתון מפתיע נוסף נחשף כאשר מסתכלים על הגרסה במקום הרביעי, זו היא גרסת האנדרואיד הוותיקה 4.4 קיטקט, עם לא פחות מ-10.3 אחוזים לאחר כ-5 שנים ממועד הכרזתה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים