חברת Vivo מציגה חיישן לסריקת פנים בתלת ממד עם 300 אלף נקודות זיהוי

Vivo NEX Teaser (תמונה: Vivo) Vivo NEX Teaser (תמונה: Vivo)

חברת Vivo הסינית ממשיכה להציג טכנולוגיות חדשות ואת תערוכת MWC המתקיימת בשנגחאי פותחת החברה עם הצגת חיישן חדש המבצע סריקה תלת ממדית לפנים, זאת תוך הקרנה של 300 אלף נקודות זיהוי. החיישן יכול להשתלב גם במוצרים שהם לא סמארטפונים ולסייע בשיפור חווית המציאות הרבודה ועוד.

לחיישן עצמו קוראת Vivo בראשי תיבות TOF, המהווים את חיבור המילים Time of Flight (זמן טיסה). את סריקת הפנים מבצע החיישן החדש תוך שליחת אותות זיהוי לפני המשתמש וחישוב הזמן הלוקח להן לחזור אליו, ומכאן גם שמו. אולם, המרחק המרבי בו החיישן יעבוד הוא שלושה מטרים בלבד.

ענקית הטכנולוגיה לא עוצרת כאן ומציינת כי ביכולתה למזג את הטכנולוגיה עם בינה מלאכותית על מנת ליצור אפשרויות מרובות אף יותר. לדוגמה, בשילוב עם בינה מלאכותית תוכל הטכנולוגיה לעצב את התמונה בעצמה בצורה יעילה יותר, וייתכן כי על ידי זיהוי הפנים באופן מדויק ותלת ממדי, נוכל לראות ביצועים טובים אף יותר גם באפקט הפורטרט הפופולרי.

הטכנולוגיה אינה מיועדת לסמארטפונים בלבד ויכולה לסייע גם לזיהוי תנועה, ביצוע מחוות, שיפור ביצועי המציאות הרבודה ועוד. בנוסף לדברים הללו, סביר להניח כי את החיישן המוזכר נראה מוטמע בקרוב מאוד באחד ממכשירי החברה, שמציינת שביצעה עליו בדיקות יעילות רבות והוכיחה כי המוצר כמעט מוכן. בשלב זה החיישן אומנם מביא עמו סריקה עם כמות נקודות זיהוי הגבוהה פי 10 מכמות נקודות הזיהוי במערך זיהוי הפנים של ה-iPhone X, אך הוא עדיין לא בגדר מוצר מוגמר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים