משחק סופר מריו RUN

נינטנדו הכניסה יותר מ-60 מיליון דולר מ-Super Mario Run

| יום שלישי, 3 ביולי 2018, 16:30 | אפליקציות, משחקים

משחק “סופר מריו” של נינטנדו לסמרטפונים, Super Mario Run, חצה רף מרשים של הכנסות: לפי שערוך של חברת המחקר Sensor Tower, המשחק שהושק בספטמבר 2016 גרף עבור נינטנדו למעלה מ-60 מיליון דולר עד כה, בחנויות ה-AppStore של אפל ו-Google Play באנדרואיד.

הצלחתו של Super Mario Run אינה עניין של מה בכך. המשחק ספג ביקורת על מודל התשלומים המיוחד (מעט מהמשחק מוצע בחינם, והיתר מאחורי חומת תשלום), כמו גם על כמות התוכן. נראה כי משתמשים רבים מצאו סיבה להלין על המשחק. למרות מספר ההורדות הגבוה, השקת המשחק פספסה את התחזיות, והמשקיעים הביעו חוסר אמון בנינטנדו. בכל זאת, כל אלו לא הפריעו למריו לדלג להכנסות של עשרות מיליוני דולרים פחות משנתיים לאחר שהושק.

לפי השערוך שהתבצע נראה כי מרבית ההכנסות הגיעו ממשתמשי אפל. למעשה, 77% מההכנסות מגיעות מרכישות ב-App Store. המשחק שוחרר ב-App Store כחצי שנה לפני שהגיע לאנדרואיד, ורק לאחרונה צמח מעט חלקה של אנדרואיד בהכנסות, והגיע ל-35% ברבעון הראשון של 2018. מרבית הגיימרים המשלמים מגיעים מארצות הברית, עם 43% מההכנסות, בעוד שהשחקנים היפניים סיפקו 17% מההכנסות.

נראה כי הניסיון של נינטנדו להתברג גבוה יותר בשוק משחקי המובייל השתלם בינתיים, ולא צפוי כי החברה תפסיק להשקיע באפיק זה בקרוב – החברה מתכננת להשיק עוד משחקי מובייל עליהם כבר הכריזה. למרות נתון ההכנסות המרשים, Super Mario Run הוא רק משחק המובייל השלישי המכניס ביותר של נינטנדו, אחרי Animal Crossing: Pocket Camp ו-Fire Emblem Heroes.

מקורות
Sensor Tower
במאגר הקופונים שלנו כבר ביקרתם?
סמארטפונים וגאדג'טים במחירים נוחים ובמשלוח ישיר עד הבית
לחצו כאן
תגובות לכתבה
גאדג'טי | Gadgety
ניווט באתר
קטגוריות
גאדג'טי
חיפוש כתבות