הדלפה: טאבלט ה-Galaxy Tab S4 נחשף בתמונות חדשות

לוגו סמסונג צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

חלפה יותר משנה מאז הכריזה סמסונג על טאבלט מתוצרתה. בפברואר 2017 היה זה ה-Galaxy Tab S3 ובאירוע אשר תקיים ב-9 באוגוסט צפוי לתפוס את מקומו דגם ה-Galaxy Tab S4. לעומת הדגם הקודם, הטאבלט החדש לא יציע כפתור בית בחזיתו, כאשר גם כפתורים קפסטיביים לא יימצאו בחלקו הקדמי ומסכו שודרג לתצורת אורך:רוחב של 16 על 10.

בחלקו הקדמי של הדגם המעודכן נמצא מסך בגודל 10.5 אינץ’ ברזולוציה הצפויה לעמוד על +Quad HD, יחד עם פאנל מסוג Super AMOLED ובחלוקת פיקסלים שאינה ידועה. חידוש נוסף אשר מביא עמו הדור העתידי הוא שילוב סורק הקשתית המוכר מסדרת ה-Galaxy Note של החברה, מה שיאפשר את פתיחת הטאבלט ללא צורך בסורק טביעות אצבע, שלא נמצא במכשיר.

בגבו של הטאבלט עתידה לככב מצלמת 13 מגה-פיקסל הנתמכת על ידי מבזק לד, כשמתחתיה נמצא את לוגו החברה ומיתוג חברת AKG. בחלקו הימני העליון של הטאבלט נמצאים כפתור ההדלקה/כיבוי וכפתורי ויסות הווליום. את גזרת הצילום תחזק גם מצלמת סלפי ברזולוציית 8 מגה פיקסל המגיעה לצד מערך החיישנים המוזכר לעיל.

Samsung Galaxy Tab S4 (תמונה: Android Headlines)
Samsung Galaxy Tab S4 (תמונה: Android Headlines)

את הטאבלט תניע מערכת השבבים Snapdragon 845 הכוללת 8 ליבות עיבוד מסוג Kyro 385 הפועמות בתדר מרבי של 2.8 גיגה-הרץ. יחד איתה ירוץ רכיב זיכרון RAM על סך 4 גיגה-בייט ונפח אחסון העומד על 64 גיגה-בייט. את הגזרה כולה תתחזק סוללה בקיבולת 7300 מיליאמפר/שעה, זאת בשעה שאת המערכת הפנימית תנהל מערכת ההפעלה אנדרואיד 8.1 אוראו.

על הטאבלט החדש משוערת להכריז סמסונג באירוע שתקיים ב-9 באוגוסט בניו יורק.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים