נטפליקס בוחנת דרגת מחירים גבוהה יותר לשירות הסטרימינג

נטפליקס על גבי טלוויזיית Smasung QLED (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

שירותי הזרמת התוכן של נטפליקס ממשיכים לצבור תאוצה בעולם ובתום הרבעון הראשון של השנה רשמה החברה 125 מיליון מנויים. לנטפליקס ישנן מספר מצומצם של חבילות מהן יכולים לבחור לקוחותיה, הזולה בהן עומדת על 7.99 דולר (או 29.90 שקלים בישראל) והיקרה ביותר מגיעה עד 13.99 דולר (או 49.90 שקלים בישראל).

על פי עדויות חדשות של גולשים באירופה, נטפליקס בוחנת כעת את הוספתה של חבילה חדשה ויקרה יותר כאפשרות נוספת לתשלום עבור קבלת השידור בטכנולוגיות המתקדמות ביותר על כמות גדולה של מסכים במקביל, כאשר המחירים שהופיעו בפני לקוחות שונים שדיווחו על הנושא הגיעו ל-16.99 אירו (כ-72 שקלים). דוברת מטעם נטפליקס סיפקה התייחסות לנושא עבור אתר CNET ולפיה החברה אכן בוחנת מודלים שונים של תשלום עבור מספר מצומצם של לקוחות:

אנו בודקים דברים חדשים בנטפליקס דרך קבע והבדיקות הללו לרוב מוגבלות בזמן. במקרה זה, אנו בוחנים דרגות מחיר ותכונות שונות על מנת שנוכל להבין כיצד לקוחותינו מעריכים את נטפליקס.

על פי העדויות המגיעות מאותם משתמשים, נטפליקס בוחנת אפשרות ליצירת חבילת “Ultra” שתאפשר צפייה בעד 4 מסכים באיכות Ultra HD 4K ותמיכה נוספת גם ב-HDR, כאשר חבילת הפרימיום המציעה כיום בדיוק את אפשרויות אלו מופיעה בבדיקות החדשות של החברה במחיר הקיים כיום, אך עם תמיכה ב-2 מסכים בלבד וללא תמיכה ב-HDR.

חשוב להדגיש כי הבחינות שמבצעת החברה לא בהכרח יובילו לעליית מחירים.

החבילות החדשות אותן בוחנת נטפליקס

  • חבילת בסיס – תכני SD, מסך בודד, תמיכה בצפייה בטלפון (מחיר: 7.99 אירו באירופה).
  • חבילה סטנדרטית – תכני HD, שני מסכים, תמיכה בצפייה בטלפון (מחיר: 10.99 אירו באירופה)
  • חבילת פרימיום – תכני Ultra HD 4K, ללא תמיכה ב-HDR, ארבעה מסכים, תמיכה בצפייה בטלפון (מחיר: 13.99 אירו באירופה)
  • חבילת אולטרה – תכני Ultra HD 4K, תמיכה ב-HDR, ארבעה מסכים, תמיכה בצפייה בטלפון (מחיר: 16.99 אירו באירופה)
חבילות נטפליקס אולטרה בבדיקה
חבילות נטפליקס אולטרה בבדיקה (תמונה: cordcutting.com)

החבילות אותן מציעה כיום נטפליקס מופיעות מטה

  • חבילת בסיס – תכני SD, מסך בודד, תמיכה בצפייה בטלפון (מחיר: 29.90 שקלים בישראל, 7.99 דולר בארה”ב, 7.99 אירו באירופה).
  • חבילה סטנדרטית – תכני HD, שני מסכים, תמיכה בצפייה בטלפון (מחיר: 39.90 שקלים בישראל, 10.99 דולר בארה”ב, 10.99 אירו באירופה)
  • חבילת פרימיום – תכני Ultra HD 4K (תומך גם ב-HDR), ארבעה מסכים, תמיכה בצפייה בטלפון (מחיר: 49.90 שקלים בישראל, 13.99 דולר בארה”ב, 13.99 אירו באירופה)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים