מיקרוסופט: Halo Infinite הוא בעצם Halo 6

מיקרוסופט רוצה להבהיר את מקומו של המשחק הבא בסדרת Halo המצליחה, שנקרא Infinite. למרות ששמו לא אומר זאת במפורש, מדובר בעצם ב-“Halo 6”, לפי הצהרה חדשה של החברה. משחקי Halo הם בין הכותרים המובילים של מיקרוסופט, ולכן חשוב לחברה לערוך להם מיצוב נכון אצל השחקנים. ההודעה הגיעה במהלך שידור של Mixer, שם ג’ף איסטרלינג (Jeff Easterling) מחברת 343 Studios נשא דברים:

אתם צריכים לראות את זה בתור Halo 6. אל תחשבו על זה כפרק מקדים מוזר או משהו כזה. זה הסיפור הבא. זה הפרק הבא במה שמתרחש [בסדרה].

מיקרוסופט החליטה לוותר על מספרים ספציפיים לכותרים בסדרה, והביעה שאיפה זו בעבר. לכן זה לא מפתיע שהכותר הבא במשחק לא כולל אף מספר בשמו. עם זאת, נראה כי הפעם שמו של המשחק לא עורר מספיק עניין, או שלא היה ברור מספיק לגיימרים. המשחק הוכרז ב-E3, אבל 343 Studios ניצלה את הבמה בעיקר לחשוף את המנוע החדש שישמש אותה, לצד הודעה כי המשחק יגיע גם למחשב האישי (בנוסף ל-Xbox). ממיעוט הפרטים, לשחקנים נותר רק לנחש מה מקומו של Halo Infinite בסדרה.

זו לא הפעם הראשונה שמיקרוסופט מנסה להבהיר את העניין, כאשר בעבר אושר כבר ש-Infinite הוא המשך ישיר ל-Halo 5. נראה כי 343 Studios מתעקשת שמדובר בחוויה חדשה לגמרי, ושהסטודיו ניגש למשחק בגישה שונה ומנסה כיוונים לא צפויים, כלשונם. לאור המסרים המבלבלים, אולי עכשיו הגיימרים יבינו, סוף סוף, את הקשר של המשחק הבא ליתר הסדרה.

Halo Infinite צפוי להגיע ברבעון השלישי או הרביעי של 2019.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים