בליזארד מוותרת על מכירת ‘תיבות שלל’ בבלגיה, ב-Overwatch ו-HotS

לאחר השערוריה הגדולה של ‘תיבות השלל’ (Loot Boxes), כמה מדינות דוגמת הולנד ובלגיה החליטו לפעול נגד המנגנון המדובר. באפריל השנה בלגיה יצאה נגד תיבות השלל, ולאחר בדיקה שערכה הציבה אולטימטום לכמה משחקים שלא עלו בקנה אחד עם חוקי ההימורים במדינה. כעת, גם בליזארד מיישרת קו עם החוק הבלגי ותתאים את משחקיה לחוקי המדינה – רק בבלגיה.

בפרסום רשמי של בליזארד נחשף כי החברה מסירה לחלוטין את האפשרות לקנות תיבות שלל בכסף אמיתי במשחקים Overwatch ו-Heroes of the Storm. בליזארד לא מסירה תכנים מהמשחק, אלא רק את האפשרות לרכוש את תיבות השלל בכסף. עדיין יהיה ניתן למצוא את התכנים ולקבל תיבות לפתיחה.

אנחנו, חברת בליזארד, הופתענו מהמסקנה [של מדינת בלגיה] ואנו לא מסכימים עם דעה זו, אבל החלטנו לציית לפרשנות זו של החוק הבלגי. כתוצאה, אין לנו ברירה אלא למנוע משחקנים של Overwatch ו-Heroes of the Storm הממוקמים בבלגיה, מלקנות תיבות שלל בכסף אמיתי ומטבע המשחק.

בליזארד הולכת בדרכה של Valve, שכבר וויתרה על תיבות שלל בתשלום ב-CS:GO עבור שחקני הולנד ובלגיה עוד בחודש שעבר. גם חברת 2K נקטה בגישה דומה עם משחק הכדורסל הפופולארי שלה, NBA 2K. עם זאת, חברת EA שנכללה גם היא באולטימטום הבלגי, ממשיכה להתעקש כי קלפי השחקנים של פיפא (FUT) לא מהווים מנגנון להימורים, ולא ערכה שינויים במשחק, בינתיים. למעשה, לפני כמה חודשים הודיעה EA כי תשלב אף יותר תיבות שלל במשחקיה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים